×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۹ مرداد , ۱۴۰۳
هفتمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا ، کارتن و فرآورده های سلولزی به کار خود پایان داد

این نمایشگاه از روز سه شنبه ۹ مردادماه با حضور جمعی از فعالان بخش‌های مختلف کاغذ، مقوا و سلولزی همچنین تولیدکنندگان و تجار کار خود را در نمایشگاه بین المللی تهران سالنهای ۳۸A و ۳۸Bآغاز کرد و عصر جمعه ۱۲ مردادماه به کار خود پایان داد.

در آیین گشایش این نمایشگاه “مهدی صادقی نیارکی” نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، “صدیف بیک زاده” عضو هیات مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران، رؤسای انجمن‌های تخصصی مربوطه و جمعی از فعالان صنفی و اقتصادی حضور داشتند.
شرکت آینده اندیشان رادینا، مجری برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات مربوطه بوده است که مجوزات لازم را از سازمان توسعه تجارت ایران نیز گرفته بود.
در این نمایشگاه که به مدت ۴ روز برگزار شد، ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی حضور داشتند.
حمایت از توانمندی‌های داخلی، تبادل اطلاعات و بررسی همکاری‌های مشترک از اقدامات و برنامه‌های رویداد نمایشگاهی امسال بود که بخش ویژه‌ای به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها اختصاص داده شد تا این شرکت‌ها بتوانند جدیدترین خدمات و فعالیت‌های نوآورانه خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند.
در این نمایشگاه همچنین مجموعه‌ای از جدیدترین تولیدات کاغذ، ماشین ‌آلات و مواد اولیه حوزه کاغذ و صنایع وابسته به نمایش در آمد.


-----
----------------