×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک دی، با توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، نه تنها سرعت و دقت خدمات‌رسانی به مشتریان افزایش یافته بلکه هزینه‌های بانکداری نیز کاهش یافته است و از این‌رو می‌توان ادامه این روند را هم به نفع مشتریان و هم به نفع بانک ارزیابی کرد.

تازه‌ترین اطلاعات از عملکرد بانک دی در حوزه بانکداری الکترونیک نشان می‌دهد تعداد کاربران بانکداری الکترونیک این بانک طی ۳ سال گذشته، ۳۵ درصد رشد داشته و تا پایان سال گذشته، بیش از یک میلیون و ۲۵۱هزار کاربر از این خدمات بانک استفاده کرده‌اند.

همچنین متوسط تراکنش‌های ماهانه خدمات نوین بانک دی، طی این مدت بیش از ۱۴۳ درصد رشد داشته است. ثبت ۵۲.۵ میلیون تراکنش در سامانه‌های خدمات نوین، از اعتماد مشتریان به این خدمات و نیز فعالیت مطلوب بانک در این حوزه حکایت دارد.

اکنون سامانه‌های «دی نت» و «دی جت» بر روی تلفن‌های همراه مشتریان، خدمات بانکی ارائه می‌کنند. همچنین انواع سامانه‌های خودپرداز، خودگردان، CASHLESS، کارت‌خوان و … بانک دی، به مشتریان نظام بانکی خدمات بانکداری مدرن ارائه می‌کنند.

-----
----------------