×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
تحقیق در مبحث مهدویت موجب تسهیل در ترسیم جامعه آرمانی و مطلوب گردیده است

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام فؤادیان درجلسه ای که روز یکشنبه چهاردهم مردادماه در محل مسجد امام علی(ع ) شرکت شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و با حضور کارکنان شرکت های ورق خودرو و فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری برگزار شد با بیان اینکه تفکر و اندیشه مهدویت راهگشای تکامل جوامع انسانی خواهد بود افزود:

فلسفه انتظار و مهدویت انگیزه تدوین کتب بسیاری شده است که در رشد و تکامل جوامع بشری تأثیرات شگرفی داشته است. حجهالاسلام فؤادیان بر لزوم داشتن ارتباط قلبی با امام زمان (عج) تأکید نمود و خاطرنشان کرد:از جمله برکات داشتن ارتباط روحی و قالبی با امام زمان (عج)، رشد معنوی و تکامل شخصیت انسان می باشد.

وی لازمه ایجاد ارتباط قلبی با حضرت ولی عصر(عج)را تهذیب نفس ،صفای باطن،انجام واجبات و ترک محرمات توصیف نمود. دبیر علمی اندیشکده بین‌المللی مهدویت به وجود ارتباط نزدیک مهدویت و قیام عاشورا نیز اشاره نمود و تصریح کرد:بین عاشورا و انتظار ارتباط و رابطه تنگاتنگ برقرار است، چنان‌که در آیات و روایات، ادعیه و تشرفات این ارتباط تصریح شده و امید است آن‌ها که در مجالس حسینی(ع) شرف حضور می‌یابند و زمینه‌ساز ظهور امام مهدی(عج) باشند چرا که اساساً منتظران واقعی در مکتب حسینی پرورش می‌یابند.

-----
----------------