×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۹ مرداد , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش رویداد جدید به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پیامی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به فعالان رسانه تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
«اطلاع‌رسانی مؤثر به آحاد مختلف مردم، کار بزرگی است که هر کسی قادر به انجام آن نیست. از همین رو حوزه مهم و اثربخش رسانه، افرادی متخصص، شایسته و دلسوز را برمی‌گزیند. عزیزانی که در حرفه‌های مختلف رسانه‌ای فعالیت می‌کنند، سطح بالایی از دغدغه‌مندی نسبت به جامعه و محیط پیرامون خود دارند و می‌کوشند با آگاهی‌بخشی صحیح و دقیق، گامی در راستای بهبود جامعه خود بردارند.
در این بین اقتصاد به‌عنوان یکی از حوزه‌های اصلی خبری و با توجه به تأثیری که بر اطلاعات مالی و معیشت مردم دارد، از اهمیتی ویژه برخوردار است. خبرنگارانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، بیش از هر شخصی به حساسیت و همچنین سطح اثربخشی فعالیت‌های خود آگاهند و جامعه مدیون تلاش‌های دلسوزانه آن‌هاست.
بر خود واجب می‌دانم روز خبرنگار را به همه فعالان رسانه‌ای کشور، به‌ویژه رسانه‌ها و خبرنگارانی که به عنوان یاوران اطلاع‌رسانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، همواره در کنار این بانک هستند، تبریک گفته و تلاش‌های آن‌ها را ارج نهم. آگاهی‌بخشی به جامعه درباره خدمات و فعالیت‌های بانک، بدون همراهی شما عزیزان ممکن نبود و نیست.
جان نباشد جز خبر در آزمون/ هر که را افزون خبر جانش فزون»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


-----
----------------