×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
پیام صنعت بیمه باید برای همه آحاد جامعه آرامش بخش باشد

به گزارش رویداد جدید به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر استادهاشمی در حاشیه بازدید از غرفه های نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) با مسئولان و کارشناسان این حوزه ها به گفتگو نشست.
بر اساس این گزارش، سکاندار صنعت بیمه در پاسخ خبرنگاران رسانه های گروهی با تشریح آخرین دستاوردهای صنعت بیمه به اهمیت اصلاح آیین نامه ها اشاره کرد و تصریح کرد: برای تسهیل عملیات بیمه گری و حفظ حقوق بیمه گران و بیمه گذاران از تمام ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد.
دکتر علی استادهاشمی با تبریک مجدد روز خبرنگار از رسانه ها به عنوان بازوهای فرهنگساز صنعت بیمه یاد کرد و اظهار داشت: صدای صنعت بیمه باید آنقدر بلند باشد که در تمامی اجزای جامعه و لایه های بخش تولیدی و خدماتی شنیده شود.
رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود حضور حداکثری صنعت بیمه در رویدادهای نمایشگاهی و همایش های تخصصی را ضروری دانست و افزود: هم افزایی صنعت بیمه با بازارهای موازی مالی می تواند زمینه های کافی برای جهش تولید با مشارکت مردم را فراهم کند.
رئیس شورای عالی بیمه در خصوص غرفه آرایی بیمه مرکزی با محوریت هویت تاریخی، خاطرنشان کرد: پاسداری از اصالت صنعت بیمه و تکریم خادمان فرهنگ بیمه، وظیفه ذاتی نهاد تنظیم گر است و باید تلاش خود را در این حوزه مضاعف کنیم.
وی با حضور در غرفه های پیشرو در بخش های فناوری نسبت به اهمیت رویکرد دیجیتالی در صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: شاید برخی اشکالات و کاستی ها در نهادینه سازی فرهنگ دیجیتالی در کشور وجود داشته باشد اما حضور مدیران نوگرا و جوانان نخبه در صنعت بیمه این خلا را جبران خواهد کرد.
گفتنی است پاسخ پرسش های دیگر خبرنگاران به نشست خبری پیش روی رئیس کل بیمه مرکزی با اصحاب رسانه موکول شد.
شایان ذکر است شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی عصر دوشنبه به کار خود پایان خواهد داد.

-----
----------------