×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳
تندیس ”سفیر اقتصاد“ مجمع جهانی دیپلماسی برند به بانک پاسارگاد اهدا شد

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، در “دومین کنگره سراسری برند ملّی، اقتدار ملّی و اولیـــن مجمع جهانی دیپـلماسی بـرنـد” که در روز سه‌شنبه ۲۳امردادماه ۱۴۰۳ به همت معاونت هماهنگی و محیط کسب‌و‌کار وزارت محترم صمت و با همکاری فنگاه صنعت، معدن و تجارت در محل سالن همایش‌های صدا و سیما ج.ا.ا برگزار شد، بانک پاسارگاد در تداوم موفقیت‌های خود پس از ارزیابی تخصصی، تندیس “سفیر اقتصاد” را کسب کرد.
این رویداد با توجه به لزوم نقش‌آفرینی فعال سازمان‌های سرآمد اقتصاد کشور در تقویت برند و تصویر ایران در سطح بین‌المللی، با همکاری کامل دولت و بخش خصوصی اقتصاد، با هدف معرفی برترین بنگاه‌های اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور به‌عنوان نمایندگان اقتصاد ایران به زنجیره‌های ارزش جهانی برنامه‌ریزی شده است. برگزیدگان این فرآیند به‌عنوان اعضای مجمع جهانی دیپلماسی برند و با هدف اعتلای برند ملّی ایران در سطح بین‌المللی در سال‌های پیش‌رو به نشست‌های راهبردی با چهره‌های علمی و سیاسی، دوره‌های تخصصی و شبیه‌سازهای توانمندسازی کلاس جهانی، نشست‌های B2B و B2G و نیز مجامع دیپلماتیک دعوت خواهند شد. لازم به توضیح است دبیرخانه دائمی این طرح در نظر دارد با همکاری دستگاه دیپلماسی کشور، دفاتر مراکز سازمان‌های بین‌المللی توسعه‌ای مستقر در ایران، سفارتخانه‌های خارجی و نهادهای دیپلماتیک و مجامع حرفه‌ای حوزه برند داخلی و خارجی و نیز سازمان‌هایی هم‌چون GS1، ITC و WTO نسبت به توانمندسازی و توسعه ظرفیت اعضای مجمع برای سهم‌آفرینی در دیپلماسی اقتصادی کشور اقدام نماید.
بانک پاسارگاد در سال جاری موفقیت‌های ارزشمندی را کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به کسب تندیس و لوح مسئولیت‌های اجتماعی سازمان یونسکو، کسب رتبه ۲۱۸ در رتبه‌بندی ۵۰۰برند بانکی برتر جهان (TOP 500 Banking Brands) در سال ۲۰۲۴ میلادی به عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در رتبه‌بندی ۵۰۰برند بانکی برتر جهان طبق اعلام نشریه معتبر بنکر، کسب نشان ملی حکمت و انتخاب مدیرعامل این بانک به‌عنوان یکی از رهبران اقتصادی موفق کشور در جشنواره ملی حکمت، کسب نشان ۵ ستاره مدیریت، لوح زرین و تندیس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین، در سومین اجلاس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین اشاره کرد که این روند هم‌چنان ادامه دارد.

-----
----------------