سعید زرندی، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه، در هیاتی به سرپرستی سید محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت، در سفر به تاجیکستان ضمن بازدید از ظرفیتهای صنعتی و معدنی این کشور، از آمادگی ایران برای توسعه صادرات فولاد و همکاریهای معدنی خبر داد. زرندی با اشاره به نیاز فزاینده تاجیکستان به محصولات فولادی طویل و تخت، توسعه زیرساختهای توزیع و طرحهای آبی، تأکید کرد ایران میتواند نقشی راهبردی در تأمین نیازهای صنعتی این کشور و تعمیق روابط اقتصادی دو جانبه ایفا کند. گفتوگوهای انجامشده با مقامات تاجیک، زمینه افزایش صادرات و سرمایهگذاری مشترک را فراهم کرده است.
مدیران عامل گروه فولاد خوزستان و بیمه ایران در نشستی مشترک، بر بهبود فرآیندهای خدمات بیمهای، افزایش رضایتمندی کارکنان و صیانت از سرمایه انسانی بهعنوان مهمترین دارایی سازمان تأکید کردند.
سهشنبه ۲۸ بهمنماه ۱۴۰۴، همزمان با بازدید سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) از اسکله اختصاصی واحد عملیاتی بندر امام(ره) شرکت فولاد خوزستان، نشستی تخصصی با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل گروه فولاد خوزستان، جمعی از قائممقامان، معاونان و مدیران شرکت فولادخوزستان و نیز مسئولان ارشد ادارهکل بندر امام خمینی(ره) و منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر برگزار شد که در آن آخرین وضعیت، ظرفیتها، موانع صادراتی و الزامات بهرهبرداری از این زیرساخت راهبردی مورد بررسی قرار گرفت.
سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسویفر، فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری دو سارق حرفهای منازل در شرق تهران خبر داد.
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهندس محمدرضا حسینیان، معاون اسبق بهرهبرداری و طرح و توسعه فولاد مبارکه در مسجدالمهدی اصفهان برگزار شد.
سردار علیولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از شناسایی و پلمب یک مرکز غیرمجاز دندانپزشکی و دستگیری عوامل دخیل در این پرونده در شرق تهران خبر داد.
با حضور «دکتر کاظمیان شیروان» معاون وزیر راه و شهرسازی تعداد ۴۴۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی خراسان شمالی که با حمایت و تامین مالی بانک مسکن ساخته شده است، به متقاضیان واگذار شد.
با مشارکت کارکنان بانک مسکن و از محل صندوق خیریه کوثر این بانک، حدود ۳۳ میلیارد ریال به آن دسته از مشتریانی که در پرداخت اقساط خود با مشکل مواجه بودند، پرداخت شد.
دوره آموزش خودمراقبتی دیابت ویژه کارکنان فولاد مبارکه اصفهان ۲۴ و ۲۵ بهمنماه در سالن نگین نقش جهان برگزار شد
«مصطفی تقوی»، معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی در سفر به استان اصفهان و در بازدید از شعب آسیب دیده در حوادث اخیر تروریستی از جمله شعب عطار شاهینشهر، بلوار شهدای فولادشهر، بهارستان و صاحبالزمان شهرضا ، بر تسریع در تأمین منابع و تجهیزات موردنیاز برای بازسازی این شعب تأکید کرد.
«سید محسن فاضلیان» عضو هیأت مدیره بانک مسکن با حضور در مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانک مسکن ضمن پاسخگویی مستقیم تلفنی به سؤالات و دغدغههای مشتریان، از ثبت رکورد جدید در بانک مسکن با پرداخت ۲۰۰ همت در حوزه قراردادهای منعقدشده خبر داد.
مدیرعامل گروه فولادمبارکه این مجموعه را الگویی ملی در حمایت از ورزش کشور دانست و از سرمایهگذاری هزاران میلیارد تومانی در زیرساختهای ورزشی و سلامت عمومی توسط این گروه بزرگ صنعتی خبر داد.
فیاضی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاستها و برنامههای بانک توسعه تعاون، این بانک را یکی از ارکان مهم تحقق اقتصاد مردمی دانست و تأکید کرد: رویکردهای اعتباری و مالی بانک توسعه تعاون در سال جاری، در مسیر حمایت از بخش تعاون، تولید و ارتقای شاخصهای اقتصادی کشور طراحی شده است.
احسان باطبی، مدیرکل حوزه مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار دفتر ارتباطات، اطلاعرسانی و امور بینالملل اظهار کرد: در چارچوب برنامهریزیهای انجامشده و با هدف تقویت رویکردهای مرتبط با حقوق شهروندی، ملاقات مردمی با حضور مدیرعامل شرکت در روز شنبه ۱۸ بهمن ماه و همچنین دیدار دیگری با مدیرکل حراست برای ۱۹ بهمن ماه در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل بورس کالای ایران از برنامهریزی این بورس برای راهاندازی صندوقهای کالایی در بخش معدن خبر داد و گفت: تجربه موفق راهاندازی صندوقهای طلا، نقره، زعفران و مس نشان داد که صندوقهای کالایی یکی از ابزارهای مالی کاربردی و در دسترس برای مشارکت مردم با سرمایههای خرد در توسعه تولید هستند؛ از اینرو بررسیها برای راهاندازی صندوقهای کالایی در حوزه معدن در دستور کار بورس کالاست.
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه از بهبود ۵ تا ۶ درصدی شاخص مصرف ویژه گاز در مجتمع فولاد مبارکه خبر داد و گفت: در بخش احیای مستقیم فولاد مبارکه، مصرف ویژه گاز به ازای تولید آهن اسفنجی و در بخش فولادسازی، مصرف ویژه برق به ازای تولید تختال، طی سالهای گذشته با کاهش معناداری همراه بوده است.
مدیرعامل فولاد مبارکه در آستانه دهه فجر اعلام کرد که این گروه صنعتی با تولید بیش از ۱۲ میلیون تن فولاد خام، ارزآوری ۸۶۰ میلیون دلاری در دهماهه ۱۴۰۴ و پیشبینی صادرات یکمیلیارد دلاری تا پایان سال، در مسیر تبدیلشدن به یک بازیگر اصلی در بازارهای جهانی قرار دارد. او همچنین به چشمانداز دهساله این شرکت اشاره کرد که در آن درآمد فولاد مبارکه به ۱۵ میلیارد دلار خواهد رسید.
با اعلام رسمی تیم جایزه۲۰۲۵Global MIKE Award )MIKE) برندگان جهانی سال ۲۰۲۵ معرفی شدند و بر این اساس فولاد مبارکه با اتکا به رویکردی نظاممند، یادگیرنده و مبتنی بر نوآوری، موفق شد در جمع ۲۳ سازمان برتر جهان قرار گیرد؛ موفقیتی که بیانگر بلوغ تدریجی و پایدار این شرکت در تبدیل دانش به ارزش، نوآوری و مزیت رقابتی است.
«مهدی آلوردی» مدیر شعب بانک مسکن منطقه شرق تهران گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی در شعب این مدیریت، قرارداد بیش از ۶ هزار واحد مسکونی در منطقه شرق تهران منعقد شده است.
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه، در آیین افتتاح پروژههای شرکت فولاد و نورد سبا، با تشریح تفکیک ساختاری این شرکت از فولاد مبارکه، این تصمیم را اقدامی ملی و راهبردی برای افزایش چابکی عملیاتی، تمرکز بر فناوریهای نوین و توسعه محصولات با ارزشافزوده بالا دانست؛ تصمیمی که اکنون در شاخصهای مالی، تولیدی و سرمایهگذاری این شرکت بهوضوح قابلمشاهده است.
سید محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت، در حاشیه آیین افتتاح رسمی شرکت نوین الکترود اردکان در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه الکترود اردکان نقش تعیینکنندهای در پایداری تولید فولاد کشور دارد افزود: فولاد مبارکه از پیشگامان تکمیل زنجیره ارزش صنعت فولاد کشور است
نماینده مردم شریف شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح پروژههای فولاد و نورد سبا با تمجید از نقش راهبردی گروه فولاد مبارکه در توسعه صنعتی کشور تأکید کرد: این مجموعه با اتکا به سرمایه انسانی، نگاه آیندهنگر و اجرای پروژههای ملی، بارها نشان داده است که میتوان با خودباوری، مسیر پیشرفت ایران را هموار کرد.
مدیرعامل فولاد و نورد سبا، در آیین افتتاح پروژههای این شرکت به مناسبت دهه مبارک فجر اعلام کرد: ۱۰ پروژه توسعهای و زیربنایی با مجموع سرمایهگذاری بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان در حوزههای محیطزیست، تحول دیجیتال، تعالی عملیات و ارتقای زیرساختها به بهرهبرداری رسیده است؛ پروژههایی که با هدف کاهش آلایندگی، افزایش بهرهوری و حرکت به سمت فولاد سبز اجرا شدهاند.
مدیرعامل شرکت نوین الکترود اردکان در آیین افتتاح رسمی این شرکت ضمن بیان اینکه بومیسازی کامل صنعت گرافیت در ایران با تکیه بر توان جوانان داخلی بوده افزود: پروژهای ۲۵ ساله در دو سال به بهرهبرداری رسید و رکوردی در صنعت کشور است.









