×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵
وفور اقلام مصرفی در میادین میوه و تره‌بار پایتخت/ ذخیره‌سازی کافی اقلام در انبارهای میادین

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری زاده با اشاره به آخرین وضعیت اقلام مصرفی در میادین میوه و تره‌بار شهر تهران گفت: از ابتدای جنگ تاکنون وضعیت اقلام مصرفی تحت کنترل بوده است و اقلام به وفور در سطح میادین موجود بوده است و اکنون نیز همین وضعیت حاکم است.
وی افزود: میادین میوه و تره‌بار نسبت به ایام عید سال گذشته و تعطیلات نوروزی کمتر شد. در تمامی روزها خدمات‌مان را ارئه دادیم؛ اقلام مصرفی علاوه بر مراکز عرضه در انبارها به وفور موجود و ذخیره سازی لازم انجام شده است.
مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار شهر تهران با اشاره به آسیب برخی میادین میوه و تره‌بار در سطح شهر ادامه داد: هرجا که اصابت بوده سریعا تعمیر شده و به چرخه خدمات بازگشته است.
وی با اشاره به آخرین وضعیت اقدامات عمرانی این سازمان بیان کرد: باوجود جنگ، ۴ میدان میوه و تره‌بار به چرخه خدمات اضافه شدند اما به دلیل شرایط جنگی برای آن‌ها مراسم افتتاحیه‌ای نگرفتیم؛ جزییات بازگشایی این ۴ میدان را متعاقبا اعلام می‌کنیم.انتهای پیام/

-----
----------------