×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵
کسب رتبه «بسیار مطلوب» توسط معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک منطقه ۹ در ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲گانه

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛مهدی نوروزی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: این ارزیابی با هدف پایش و ارتقای کیفیت خدمات شهری و در چارچوب سیاست‌های کلان مدیریت شهری برای توسعه نظام حمل‌ونقل ایمن، هوشمند، پایدار و انسان‌محور توسط معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام شده است.

وی افزود:بر اساس نتایج اعلام‌شده، عملکرد معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۹ با توجه به شاخص‌های تخصصی حوزه ترافیک و حمل‌ و نقل در مقایسه با میانگین عملکرد مناطق در سطح بسیار مطلوب ارزیابی شده و نسبت به دوره‌های گذشته نیز روندی رو به رشد داشته است؛ به‌گونه‌ای که در مقایسه با میانگین امتیازات دو سال اخیر، بیش از ۳.۵ درصد بهبود عملکرد به ثبت رسیده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه۹ یادآور شد: در این ارزیابی، شاخص‌هایی از جمله ارتقای ایمنی ترافیکی و کاهش تصادفات، بهبود عملکرد سامانه‌های حمل‌ونقل عمومی، نگهداشت و ساماندهی ترافیکی، توسعه آموزش و فرهنگ‌سازی ترافیکی، روان‌سازی جریان ترافیک، توسعه حمل‌ونقل پاک و پیشرفت برنامه‌ها و پروژه‌های اجرایی مورد سنجش قرار گرفته است.

به گفته نوروزی این موفقیت حاصل درایت و راهبری شهردار منطقه۹، هم‌افزایی مجموعه مدیریت شهری منطقه و اهتمام و جدیت همکاران حوزه حمل‌ و نقل و ترافیک بوده و گامی مؤثر در مسیر ارتقای کیفیت خدمات شهری، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و ترافیک و افزایش رضایتمندی شهروندان به شمار می‌رود.

-----
----------------