×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
بیمه آسیا۳۳ میلیارد ریال خسارت آتش سوزی را در دلیجان پرداخت کرد

به گزارش رویداد جدیدبه نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در پی آتش سوزی بر اثر اتصال سیم برق در طبقه  چهارم هتل سبز کارون دلیجان و سرایت آن به سایر طبقات، خسارات سنگینی به این هتل وارد شد.
بنابراین گزارش، در کوتاه ترین زمان ممکن پس از وقوع آتش سوزی، کارشناسان شعبه اراک بیمه آسیا به محل حادثه مراجعه کردند و پس از بازدید و بررسی کارشناسی، گزارش حادثه به سرپرستی منطقه ۹ و مدیریت بیمه های آتش سوزی ارائه شد.
این گزارش می افزاید: در روزهای ابتدایی حادثه، با دستور مدیرعامل بیمه آسیا برای رسیدگی سریع در جهت آغاز به کار مجدد هتل، با همکاری ادارات کارشناسی و خسارت مدیریت بیمه های آتش سوزی و بهره مندی از ارزیابان خسارت در رشته های مرتبط، برآورد  خسارت با سرعت و دقت کامل انجام شد و چک خسارت در در محل مورد بیمه به بیمه گذار تحویل شد.
مراسم تحویل چک خسارت، با حضور هادی جلالی مدیر هتل سبز کارون، سرپرست شعب استان مرکزی و تنی چند از مسئولان هتل و شعبه بیمه آسیا انجام شد.
در این مراسم هادی جلالی، مدیر هتل کارون سبز ضمن ابراز رضایت و تشکر از مساعدت مدیرعامل بیمه آسیا ، معاونت فنی بیمه های اموال، مدیریت بیمه های آتش سوزی، سرپرستی منطقه ۹ بیمه آسیا در رسیدگی به پرونده و پرداخت خسارت اظهار امیدواری کرد همکاری فی مابین برای سالیان متمادی ادامه پیدا کند.
همچنین سرپرست شعب استان مرکزی بیمه آسیا در سخنانی با اشاره به لزوم صیانت از سرمایه های ملی با بهره مندی از صنعت بیمه، توسعه رشته های مختلف صنعت بیمه در استان مرکزی را یکی از اولویت های بیمه آسیا برشمرد.
گفتنی است، هتل سبز کارون دلیجان به عنوان اولین هتل این شهر پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع و با زیربنای ۴۵۰۰ متر مربعی از سال ۱۳۹۸ تحت پوشش بیمه های آتش سوزی بیمه آسیا قرار دارد.

برچسب ها :

-----
----------------