×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تبیین برنامه های راهبردی بانک ملی ایران تا پایان سال

به گزارش رویداد جدیدبه نقل از کاووس ایرج پور عضو هیات مدیره بانک هم با بیان این که بانک از حداکثر توان خود برای تسهیلات دهی استفاده می کند؛ اظهار کرد: در همه جلسات هیات مدیره، موضوع منابع و مصارف بانک در کنار رفاه کارکنان به طور جدی رصد می شود.

سید فرید موسوی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی بانک با بیان اینکه مرز باریکی میان نحوه اعطای تسهیلات و میزان تمرکز منابع وجود دارد، گفت: ۱۰ درصد میانگین حساب ها باید همواره مورد توجه شعب و همکاران امور شعب باشد. همچنین در زمینه اعطای تسهیلات باید شهرت اعتبار مشتری، میزان تمرکز حساب ها، میزان استفاده از سایر ابزارها و… مورد توجه باشند تا بهداشت اعتباری در بانک رعایت شود.

مسعود خاتونی نیز دیگر عضو هیات مدیره بانک با تاکید بر لزوم نگاه جدی به استراتژهای مدون بانک، گفت: انتظار این است که کارکنان بانک نگاه های پیشین خود را تغییر داده و حرکت خود را بر اساس دستورالعمل های جدید مبتنی بر استراتژی تنظیم کنند.

علی موسوی زاده عضو هیات مدیره بانک نیز با بیان اینکه در دوره برجام و گشایش مراودات تجاری میان ایران و سایر کشورها، شاهد کوچ مشتریان در نظام بانکی بودیم، بیان کرد: در ماه های پایانی سال باید در این زمینه توجه لازم را داشته باشیم. همچنین تمرکز بیشتری در استفاده غیرحضوری از سیستم صورت گیرد.

محسن امین زارع عضو هیات عامل و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران هم با بیان اینکه شرایط تحریم ها فرصت خوبی را برای صادرکنندگان در کشور فراهم کرد، گفت: سال ها تمرکز حوزه ارزی بر بخش واردات بود اما اکنون شرایط تغییر کرده است و با کاهش درآمدهای نفتی، توجه به بخش صادرات بیشتر شده است بنابراین در هدف گذاری ها باید به سمت ارایه خدمات ویژه تر به صادرکنندگان پیش برویم.


-----
----------------