×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مشارکت بانک توسعه تعاون استان البرز در اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند

به گزارش رویداد جدید، علی غیاثی مدیر بانک توسعه تعاون استان البرز در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد اظهار داشت: بانک توسعه تعاون به عنوان نهاد توسعه‌ای همواره محورهای همکاری با سازمان‌های اجتماعی به ویژه کمیته امداد امام خمینی و آموزش و پرورش را برقرار نموده است.

وی افزود: آموزش به عنوان مهم‌ترین محور و زیربنای توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها شناخته‌شده است و در وضعیت کنونی، فراهم‌سازی زیرساخت الکترونیک برای تحصیل دانش‌آموزان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

غیاثی به فعالیت‌های ارزنده کمیته امداد استان و آموزش و پرورش استان در حمایت از دانش آموزان نیازمند اشاره نمود و افزود: با مشارکت کمیته امداد امام خمینی استان البرز و مرکز نیکوکاری بانک توسعه تعاون استان البرز، ۶۶ دستگاه تبلت جهت اهدا به دانش‌آموزان نیازمند تهیه گردیده که تعدادی نیز در این مراسم اهداشده است.

وی به تشکیل مرکز نیکوکاری مدیریت شعب استان البرز طی دو سال اخیر اشاره نمود و گفت: این مرکز باهدف انجام امور خیریه و فعالیت هدفمند در جهت توانمندسازی اقشار ضعیف تشکیل‌شده است و با همکاری نهادهای مرتبط به ویژه کمیته امداد امام، در مسیر ایفای مسئولیت اجتماعی گام برمی‌دارد.

در این جلسه محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز و فرشته فهمیده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز نیز ضمن تبیین همکاری‌های این دو نهاد با بانک توسعه تعاون ابراز امیدواری نمودند همکاری‌های میان دستگاهی منجر به افزایش سطح شاخص توسعه منابع انسانی و محرومیت‌زدایی در استان شود.


-----
----------------