×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۱۹ آبان، روز‌ نواخته شدن زنگ بیمه در مدارس سراسر کشور

 به گزارش رویداد جدیدبه نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ ۱۹ آبان سال‌گذشته، زنگ بیمه با هدف فرهنگ‌سازی و تعمیم فرهنگ بیمه در دبستان‌های سراسر کشور نواخته شد.

با توجه به اعلام بیمه مرکزی و به منظور فرهنگ‌سازی بیمه در جامعه و انجام رسالت اجتماعی،  شرکت‌های بیمه برنامه‌ای به نام «زنگ بیمه» را در مدارس سراسر کشور به نمایش گذاردند.

بیمه ملت نیز با همکاری نمایندگان حقوقی، در استان‌های کرمان و اصفهان عهده‌دار انجام این مهم شد و در تعدادی از مدارس این دو استان، زنگ بیمه توسط بیمه ملت در مدارس به صدا درآمد و کتاب‌های داستانی با موضوع بیمه و دفتر مشق و نقاشی و اقلام فرهنگی از طرف بیمه ملت در بین دانش‌آموزان این مدارس توزیع شد.

بر اساس این گزارش، در آیین «زنگ بیمه» با هدف ورود فرهنگ بیمه به خانواده‌ها و شتاب بیشتر همگانی‌سازی آن؛ مفاهیم بیمه‌ای به شکل ساده در جمع دانش‌آموزان تبیین شد.

از آنجا که آینده روشن کودکان در گرو سرمایه‌گذاری والدین در عرصه بیمه است و باید با استفاده از تمامی امکانات و رسانه‌ها برای تعمیم فرهنگ بیمه و معرفی ظرفیت‌های این صنعت استفاده شود؛ در این آیین، از کودکان و نوجوانان به عنوان «سفیران اثرگذار بیمه» یاد می‌شود.

بیمه ملت همراه و همگام با سایر شرکت‌ها در صنعت بیمه کشور، در صدد است تا با تداوم برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، ضریب نفوذ بیمه در کشور به سطح استاندارد جهانی نزدیک شود.

برچسب ها :

-----
----------------