×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ دی , ۱۴۰۳
بانک ایران‌زمین پرچمدار خدمات دیجیتال در شیوع کرونا

به گزارش رویداد جدید به نقل از آرمان ملی آنلاین -بنا به اعلام بانک ایران‌زمین؛ با شیوع کرونا از اواخر سال ۹۸، نیاز به الکترونیکی‌بودن نظام بانکداری کشور به‌شدت احساس شد. با ممنوعیت حضور مردم در اماکن عمومی و شروع قرنطینه بانک‌هایی که بستر الکترونیکی‌شدن را فراهم کرده بودند به آسانی توانستند خدمات خود را ارائه دهند.

این موضوع با شروع موج پنجم کرونا نیز با افزایش و تقویت خدمات همراه بوده و در این راستا بانک ایران‌زمین یکی از بانک‌هایی است که پیش از این اقدامات گسترده و ارزنده‌ای در زمینه بانکداری الکترونیک انجام داده و این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که با آماده‌کردن زیرساخت‌های لازم و ارائه خدمات الکترونیکی سریع و آسان مشتریان را از مراجعه حضوری به شعب بی‌نیاز کند.

با استفاده از اینترنت بانک ایران‌زمین خدماتی از جمله خدمات سپرده، انتقال وجه داخلی، انتقال وجه بین‌بانکی، خدمات کارت و مدیریت چک و بسیاری از خدمات شعبه به‌صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی در کنار مشتریان خواهد بود. همچنین دستگاه‌های خودگردان، اپلیکیشن همراه‌بانک و دستگاه‌های VTM  از دیگر خدمات بانک ایران‌زمین برای بی‌نیازی مشتریان جهت مراجعه به شعب و دریافت خدمات غیرحضوری بانکداری هستند.

 تقویت ابزارهای مانیتورینگ
به‌گفته فرهاد اینالویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین در بانکداری دیجیتال ایجاد امنیت پیچیده است، چون فین‌تک‌ها واسطه بین مشتری و بانک هستند، امنیت وقتی در این فضا افزایش پیدا می‌کند که ابزارهای مانیتورینگ تقویت شود تا تراکنش‌ها به‌ویژه تراکنش‌های مالی تقویت شود. همچنین داده‌محوربودن بانکداری دیجیتال کمک می‌کند که کلان داده‌ای از مشتری به سیستم بانکی داده شود و این کلان‌داده‌ها هستند که تشخیص می‌دهند چه تسهیلاتی می‌تواند در اختیار مشتری قرار گیرد.

بنابراین مشتریان بانک ایران‌زمین می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب این بانک تمامی خدمات موردنظر خود را با سرعت و کیفیتی بهتر دریافت کنند. امید است همه ما بتوانیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش ترددهای غیر ضروری در سطح شهر در جهت سلامت خود و هموطنان و قطع زنجیره کرونا تلاش کنیم.

-----
----------------