×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ارتقا زیرساخت‌های پدافند غیرعامل برای افزایش اطمینان خاطر سرمایه‌گذاران

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، سردار «محسن ساسانی» جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور روز گذشته میهمان منطقه ویژه خلیج فارس بود و وی ضمن بازدید از این منطقه عظیم اقتصادی، نشستی نیز با «حسن خلج طهرانی» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و سایر مدیران عامل شرکت‌های مستقر در این منطقه‌ی استراتژیک برگزار کرد.

خلیج طهرانی در این نشست با تأکید بر اهمیت مباحث حوزه‌ی پدافند غیرعامل، بیان داشت: همان‌گونه که برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای پیمانکار آب، گاز و برق جذب می‌کنیم باید در تمامی این حوزه‌ها گروهی نیز مباحث پدافند غیرعامل را بررسی کنند تا خطرات به حداقل برسد.

وی اضافه کرد: ما در مقابل سرمایه‌گذارانی که برای تکمیل یک پروژه تمام دارایی خود را می‌گذارند، مسئولیت داریم و باید اعتماد آنان را جلب کنیم و یکی از راه‌های اعتمادسازی در سرمایه‌گذاران و از مهم‌ترین راهکارهای افزایش سرمایه‌پذیری توجه بیشتر به مباحث پدافند غیرعامل است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس سپس ضمن تشریح اهمیت پدافند غیرعامل برای ایجاد توسعه‌ی اقتصادی، تصریح کرد: در زمینه‌ی پدافند غیرعامل باید مسئله‌ی آموزش را بیش‌ازپیش مدنظر قرار دهیم.

وی در پایان بر حاکم شدن نگاه تخصصی در حوزه‌ی پدافند غیرعامل تأکید کرد و گفت: شاید برخی از مدیران ما از سطح تهدیدات آگاه نباشند اما باید راهکارهای مدیریتی در بحث آموزش مورداستفاده قرار گیرد تا نگاه تخصصی آنان ارتقا یابد.


-----
----------------