×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
امضا تفاهم نامه همکاری میان کانون مربیان فوتبال ایران و شرکت بیمه کارآفرین

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه کارآفرین، در جلسه ای که در روز ۵ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار گردید، که در این مراسم با حضور مدیرعامل و معاون توسعه بازار و شبکه فروش و جمعی از مدیران بیمه کارآفرین و اعضا کانون مربیان حضور داشتند، این تفاهم نامه به امضا دکتر بیژن ذوالفقار نسب و مدیرعامل بیمه کارآفرین رسید.

در آغاز این این جلسه محمد حیدری، مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین؛ با عرض تشکر از کانون مربیان فوتبال ایران، تاریخچه ای از فعالیت ها و اهداف بیمه کارآفرین را بیان نمود.

وی ابراز خوشحالی نمود، امضا این تفاهم نامه باعث همکاری های بیشتری با ورزش کشور گردد.

سپس، بیژن ذوالفقارنسب در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان این کانون و شرکت بیمه کارآفرین، با آرزوی توفیق روز افروزن برای همکاران شرکت بیمه کارآفرین نمود و پیشینه ای از فعالیت های کانون مربیان فوتبال ایران را بیان نمود.

وی ابراز داشت: «خوشحالیم که امروز در کنار شرکت بیمه کارآفرین در حال بسط گام های مثبت در جهت خدمات رسانی بهتر به پیشکسوتان و مربیان فوتبال هستیم و امیدواریم این تلاش ها ثمر بخش باشد.»

لازم به ذکر است، این تفاهم نامه شامل عرضه انواع خدمات بیمه ای و صدور بیمه های مورد نیاز کانون شامل بیمه اموال اعم از اتومبیل، آتش سوزی(منازل مسکونی، غیر صنعتی و صنعتی)، بیمه های مسئولیت مدنی و … بیمه های اشخاص(درمان خانواده، عمر و حوادث، درمان مسافرین خارج از کشور و عمر اندوخته دار امید) می گردد.


-----
----------------