×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
انتشار شماره جدید نشریه عصردانایی

به گزارش رویداد جدید به نقل از  روابط عمومی بیمه دانا، در شماره ۱۵۰ این نشریه که با محوریت «اعتماد سازی در صنعت بیمه» به چاپ رسیده، مطالب متنوع و گوناگونی درباره صنعت بیمه که متاثر از شرایط کرونا است، به چشم می‌خورد.

رشد ۴۶ درصدی و تحقق بودجه ۹۸ درصدی بیمه دانا در سال گذشته، حرکت از نظام سازمان محور به سوی نگرش و رویکرد کسب و کار محور، نقش صنعت بیمه در پاندمی کرونا، مزایای استفاده از سامانه برخط در حوزه بیمه های درمان و کارکرد و مزایای مدیریت هوشمند اسناد در صنعت بیمه( ساماش) از جمله مطالب محوری این شماره عصردانایی محسوب می شود.

در شماره ۱۵۰ نشریه درون سازمانی بیمه دانا، مطالب دیگری همچون مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات،  رشد ۱۴۹ درصدی بیمه های مهندسی، انرژی و خاص، جزئیات انتقال تخفیف عدم خسارت بیمه ثالث به مالکان وسایل نقلیه، کسب رتبه نخست اطلاع‌رسانی بیمه دانا در اخبار تولیدی صنعت بیمه و پیامدهای حقوقی و بیمه‌ای حادثه کشتی Ever Given به چاپ رسیده است.

گفتگو با روسای شعب زاینده رود، قزوین، کرمان و اروند و مدیران عامل شرکت‌های نمایندگی پیشگامان دانا و آتیه نگر  و نماینده برتر فروش بیمه های عمر و پس انداز، از سایر مطالب منتشر شده در شماره جدید ماهنامه عصردانایی است.

عصردانایی به مدیرمسئولی مجید ملازاده و سردبیری شهراد اثنی عشری توسط مدیریت روابط عمومی بیمه دانا منتشر می‌شود.


-----
----------------