×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بانک سینا به درآمدهای عملیاتی پایدار رسیده است

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ شیخ الاسلامی با قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان گفت: همکاران ما برای رسیدن به اهداف ترسیم شده و ارتقای جایگاه بانک به ویژه در شرایط شیوع کرونا، تلاشهای موثری داشتند و با پایدارسازی سود و کسب درآمدهای عملیاتی در ۶ ماهه اول سال جاری توانستند جایگاه بانک را ارتقا ببخشند.
وی تصریح کرد: صورت‌های مالی بانک سینا نشان می دهد طی ماه‌های گذشته، شاخص های عملکردی رشد مناسبی داشته و به موازات آن اقدامات مطلوبی هم در تخصیص منابع صورت گرفته است در حالی که نسبت های عملکردی به خوبی و مطابق با استانداردها پیش رفته است.
شیخ الاسلامی با تاکید بر آنکه این موفقیت ها نباید مانعی برای پیشرفت بیشتر باشد، تصریح کرد: اقدامات خوب و موثری که در راستای تحقق اهداف صورت گرفته نباید مانعی برای ادامه راه باشد بلکه با انگیزه و تلاش بیشتر، باید سهم بازار بانک را از وضعیت فعلی به جایگاهی که شایسته بانک است، برسانیم.
وی اظهار داشت: اجرای طرح ۵۵۵ و معرفی محصولات جدید شامل ارمغان، اقبال، میعاد و انتخاب که از مزایای رقابتی مناسبی نیز برخوردار می باشند، ابزاری مهم در برنامه های بازاریابی محسوب می شوند و همکاران با معرفی آن به مشتریان می توانند به نتایج مطلوبی دست پیدا کنند.
گفتنی است در این جلسه، بالائی مدیر منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل بانک سینا، گزارشی از موفقیت ها و شاخص های عملکردی منطقه ارائه داد و پیگیری و وصول مطالبات را جزو اولویت های ۶ ماهه دوم سال منطقه برشمرد.
در ادامه روسای شعب نیز نقطه نظرات خود را در زمینه های عملکردی بیان کردند.


-----
----------------