×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
با حضور رئیس هیات امنای صندوق آتیه و رفاه پست بانک ایران؛ اعضای هیات مدیره صندوق معرفی شدند

وی با تقدیر از عملکرد صادقانه و پاک دستی اعضای هیات مدیره قدیم که در کنار وظایف اداری خود در صندوق آتیه و رفاه بانک مسئولیت داشتند، افزود: صورت های مالی سال گذشته نشان می دهد که انتظارات، از صندوق محقق شده است و ارزش دارایی های صندوق به ۱۷۱ میلیارد تومان رسیده است.

مدیر عامل بانک با اشاره بر ضرورت انطباق عملکرد هیات مدیره با قوانین و مقررات تصریح کرد: از هیات مدیره جدید می خواهم با اشراف کامل به اساسنامه، آیین نامه ها و دستورالعمل های صندوق آتیه و رفاه بانک فعالیت خود را آغاز کنند.

رئیس هیات امنای صندوق رفاه و آتیه بانک با بیان اینکه باید به سودآوری صندوق در بستر قانون توجه ویژه‌ای داشت، خاطرنشان کرد: اصلاح ساختار سازمانی صندوق، متناسب با برنامه های آن و استفاده از نخبگان و مشاوران زبده می‌تواند در سودآوری صندوق نقش برجسته‌ای داشته باشد.

شیری با اشاره به اینکه استفاده از نرم افزارهای مالی و حسابداری به روز می‌تواند بستر اجرای دستورالعمل محاسبه ارزش خالص دارایی صندوق رفاه و آتیه بانک را فراهم کند، ادامه داد: شفاف سازی عملکرد و انتشار گزارش صورت‌های مالی صندوق نقش بزرگی در جلب اعتماد اعضا دارد.

وی افزود: با اینکه می دانم اعضا هیات مدیره جدید به امانت داری، رعایت صرفه و صلاح در سرمایه‌گذاری‌های صندوق توجه دارند، ولی باز هم بر رعایت این موضوعات تاکید ویژه‌ای دارم.

در پایان این مراسم از علی نوروزی رئیس هیات مدیره، داود قزلباش مدیر عامل و آناهیتا امیرحسینی، سید اصغر جلیلی نیا و سعید صابونی اعضای هیات مدیره پیشین صندوق رفاه و آتیه بانک تقدیر و قدردانی شد و علی‌رضا علیزاده، محمد سلمانی و سید یعقوب علویان به ترتیب به سمت مدیرعامل، رئیس و نائب رئیس هیات مدیره و آناهیتا امیرحسینی و فرشید تولایی مقدم به عنوان اعضای هیات مدیره جدید صندوق معرفی شدند.


-----
----------------