×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
با دریافت سفارش از شرکت‌های شستا رونق به کارخانه هپکو بازمی‌گردد

به گزارش رویداد جدید به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، میر هاشم موسوی در بازدید از کارخانه هپکو اراک با اشاره به اینکه کارگران مهمترین سرمایه در بحث توسعه و اقتدار صنعتی هستند، بیان کرد: عمده مشکل کارخانه هپکو استفاده از ظرفیت های موجود و توسعه بیشتر این صنعت می باشد، از این رو به دنبال کمک در جهت رفع موانع موجود برای این بخش صنعتی هستیم.

وی تصریح کرد:  تکالیفی را برای شرکت‌های زیر مجموعه‌های سازمان در شستا تعیین کردیم تا تمام نیازهای خود در بحث ماشین آلات را از هپکو خریداری کنند.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر ۱۵الی ۲۰ درصد ظرفیت کارخانه فعال است و برای توسعه و رشد این کارخانه نیاز هست مدیران مجموعه برنامه توسعه‌ای را آماده کنند. امید است با هدایت منابع مالی و با استفاده از ظرفیت‌های سرمایه گذاری به این سو، بار دیگر شاهد رونق تولید در این کارخانه باشیم.

وی به مبحث کارخانه آذرآب اشاره کرد و ادامه داد:  مهمترین دغدغه این کارخانه بیمه کارگران است که در این حوزه تاکید شده در بحث حق بیمه، اگر در بخش منابع مالی بیمه کارگران مشکلی وجود دارد، با تقسیط بیمه و دیگر شرایط  در  راستای حمایت از این مجموعه اقدام کنند.

موسوی گفت: در کنار آذراب از کارخانه واگن پارس هم بازدید داشتیم که با تغییر مدیریت شرایط تولید به نسبت قبل بهتر شده است و روند تولید در این کارخانه به سمت بومی سازی حرکت کرده است .


-----
----------------