×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برندگان مسابقه #نوروز پارسیان مشخص شدند

روابط عمومی بانک پارسیان در ابتدای سال جاری، به منظور ارج نهادن و نمایش آیین های زیبای نوروز باستانی، مسابقه ای در صفحه رسمی اینستاگرام بانک برگزار شد که شرکت کنندگان در این مسابقه می بایست تصویری از نمادها ، سنت ها و یا مناظر طبیعی نوروز را با تلفن همراه خود به تصویر کشیده و آن را با #نوروزپارسیان به اشتراک می گذاشتند. پس از اتمام مهلت شرکت در مسابقه و در مرحله قرعه کشی برای اعلام نتایج، متاسفانه، صفحه رسمی بانک در اینستاگرام از دسترس خارج شد و با وجود تلاش های فراوان، امکان دسترسی به صفحه قبلی غیرممکن شد. از این رو صفحه رسمی جدید بانک پارسیان در اینستاگرام با نشانی https://www.instagram.com/parsianbank.ir آغاز به فعالیت نمود.
در مراسم قرعه کشی مسابقه #نوروزپارسیان نیز که در تاریخ یکم تیرماه و مصادف با میلاد امام رضا (ع) در محل روابط عمومی بانک پارسیان برگزار شد، تعداد ۱۴ برنده خوش اقبال به قید قرعه انتخاب شدند که ضمن تبریک به ایشان، اسامی ( اکانت کاربری) آنها در صفحه جدید بانک در اینستاگرام اعلام شده است که به هر یک از این برندگان مبلغ دو میلیون ریال به پاس قدردانی از همراهی ایشان، اعطا خواهد شد.
از همراهان همیشگی دعوت می شود تا با پیوستن به صفحه رسمی جدید بانک در اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/parsianbank.ir ضمن آگاهی از تازه ترین اخبار، محصولات و خدمات بانک، رویدادها و مسابقه های آتی ما را دنبال کنند.


-----
----------------