×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیرانوند: از مردم حمایت می‌خواهیم/ تمام تمرکزمان روی بازی با هنگ کنگ است

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال این روزها در جزیره کیش اردوی آمادگی خود را برگزار کرده است و خود را مهیا حضور در رقابت‌های مقدمانی جام جهانی می‌کند و در اولین دیدار باید به مصاف هنگ کنگ برود.

علیرضا بیرانوند دروازبان تیم ملی فوتبال در حاشیه اردوی تیم ملی فوتبال در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر در این رابطه اظهار کرد: امروز آخرین تمرین‌مان را در جزیره کیش پشت سرگذاشتیم. شرایط تیم‌مان خوب است اما کمی از مردم حمایت می‌خواهیم. امیدوارم برویم و با دست پر برگردیم. در تهران یک روز به خاطر تست کرونا و یک روز به خاطر واکسن تمرین نکردیم. فقط یک تمرین ریکاوری انجام دادیم اما بعدش در این جا تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم. تمام تمرکزمان روی بازی با هنگ کنگ است و کادرفنی نکات فنی را به ما منتقل کرد و برای این بازی تمرین کردیم.

همچنین در ادامه سعید عزت‌اللهی نیز درباره شرایطش در لیگ دانمارک گفت: فصل نسبتا خوبی برای تیم ما بود و باتوجه به تیم جوانی که داریم نتایج خوبی را کسب کردیم. در بعضی از بازی‌ها کم تجربگی کار دست‌مان داد اما خداراشکر تاریخ سازی کردیم و تیم‌مان پس از این‌که به لیگ برتر دانمارک آمد، به دسته پایین تر سقوط نکرد و توانستیم تیم خود را در لیگ حفظ کنیم.

انتهای پیام  


-----
----------------