×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تیم‌ملی فوتبال متعلق به هیچ دولت و جناحی نیست/ پرداخت ۱۰ میلیارد تومان دیگر تا ۲ روز آینده

به گزارش ایسنا، شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با حضور وزیر ورزش و جوانان در کیش به منظور بازدید از اردوی تیم ملی، اظهار کرد: از وزیر ورزش و جوانان به منظور حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران تشکر می کنم و نکاتی وجود داشت که از سوی وی به روشنی مطرح شد. تیم ملی متعلق به هیچ دولت، جناح و شخصی نیست و متعلق به همه ایران است و نگاه ما، بر محور همکاری است.

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اختلافات در فضای موجود کمرنگ است، عنوان کرد: با توجه به مساعدت های سازمان برنامه و بودجه و پیگیری های شخص وزیر ورزش و جوانان در رابطه با تیم ملی، ۲۰ میلیارد تومان مدنظر قرار گرفت و بر اساس صحبت های مطرح شده، قرار شد طی دو روز آینده نیز ۱۰ میلیارد تومان پرداخت شود.

عزیزی خادم با اشاره به اینکه در رابطه با تیم ملی عنوان شده که محدودیت مالی وجود ندارد و صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی مهم است، گفت: خوشحالی مردم و منافع ملی مهم است و در این شرایط سخت همه در کنار هم هستیم و همگرایی خاصی بین مجلس، دولت و سایر بخش ها برقرار است.

وی ادامه داد: ما بارها با تیم های عربی و تیم های حوزه خلیج فارس بازی داریم و رقابت های مختلف در رده های مقدماتی با این تیم ها را باید مدنظر قرار دهیم و به همین دلیل نیز تفاهم نامه ای با سازمان منطقه آزاد کیش مدنظر قرار گرفت که آینده فوتبال ایران به آن بستگی دارد و در راستای توسعه فوتبال کشور است.

انتهای پیام


-----
----------------