×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جدیدترین آپدیت تلگرام با قابلیت های متنوع منتشر شد

رابط نیمه‌شفاف و صفحه ورود با طراحی نو در اندروید

جدیدترین آپدیت تلگرام:رابط نیمه‌شفاف و صفحه ورود با طراحی نو در اندروید

تلگرام که اکنون از طریق پلی استور منتشر می‌شود، چند ویژگی کاربردی جدید را در آخرین آپدیت خود اضافه کرده‌است. مثلاً نسخه اندروید اپلیکیشن در حالت شب، به پنل‌ها و هدرها جلوه شفاف بسیار ظریفی اضافه می‌کند که باعث زیبایی آن می‌شود. این ویژگی تقریباً یک سال است در نسخه iOS فعال است، اما هنوز هم فقط در حالت شب کار می‌کند. این افکت شفاف را عمدتاً در نوار بالای برنامه اندرویدی تلگرام مشاهده خواهید کرد، زیرا پیام‌ها و لیست چت شما در زیر آن قرار دارند.

البته به نظر می‌رسد که این طراحی نیمه‌شفاف در همه دستگاه‌ها پشتیبانی نمی‌شود. مثلاً این ویژگی به طور عجیبی در گوشی پیکسل ۶ پرو شخصی کار نکرد، اما برای شخصی دیگر با همین گوشی کار کرد. با توجه به این مورد، لازم است تلگرام برخی اشکالات را برطرف کند.

علاوه بر این، در نسخه اندرویدی تلگرام، به صفحه ورود اولیه یا لاگین کردن، افکت‌ها و انیمیشن‌های جدیدی نیز اضافه شده‌ که آن را جذاب‌تر از قبل کرده‌است.

دانلود منیجر تلگرام

جدیدترین آپدیت تلگرام

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در در آپدیت جدید تلگرام اضافه شده‌است، یک دانلود منیجر جدید است. با این به‌روزرسانی، می‌توانید همه دانلودهای در حال انجام را مشاهده کنید، اولویت را تنظیم کنید، دانلودها را متوقف کنید و فایل‌های قدیمی را نیز حذف کنید.

لازم به ذکر است که تغییراتی نیز در پیوست ایجاد شده که به کاربران امکان تنظیم قالب‌بندی قبل از ارسال را می‌دهد.

لینک به شماره تلفن

همچنین، در جدیدترین آپدیت تلگرام می‌توانید برای دسترسی آسان‌تر، به جای نام کاربری از شماره تلفن خود هم استفاده کنید. در واقع، لینک با فرمت t.me/+123456789 هم کاملاً معتبر خواهد بود و افراد از این طریق این لینک هم می‌توانند وارد چت تلگرامی با شما شوند.

برچسب ها : ,

-----
----------------