×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دکتر مهریار سلیمانی سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام شد

 به گزارش رویداد جدید به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر حبیب الله حسن خانلو، قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در آیین معارفه سرپرست مدیریت درمان ایلام گفت: سازمان تامین اجتماعی پروژه های درمانی ایلام را با جدیت دنبال کرده و در راستای تکمیل این طرح ها برنامه هایی اندیشیده شده است. از جمله پروژه های مهم ایلام، تکمیل درمانگاه مهران است که در حال حاضر با ۶٠درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث بوده که امیدواریم این پروژه با همکاری پیمانکار و مدیران مربوطه به اتمام رسیده و شاهد افتتاح این طرح باشیم.

دکتر حسن خانلو افزود: در بودجه سال ۱۴٠۱ اعتبار لازم برای احداث زائرسرای اربعین در شهرستان مهران در نظر گرفته شده است. مناقصه این پروژه در دست اجرا و یرای طراحی فاز دو این طرح اقداماتی انجام شده است. همچنین ساختمان اسناد پزشکی، درمانگاه شماره ۲ و دی کلینیک شهر ایلام در مراحله طراحی نقشه قرار دارد که به زودی عملیات احداث آنها اغاز می شود.

ناصر نجفی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام نیز در این مراسم گفت: ایلام مهد سه هزارشهید است و خدمتگزاری در این استان توفیق بزرگی بوده که نصیب مدیران می شود. در استان نخبگان، متخصصان و مدیران توانمند و شجاعی وجود دارد که می توان با وجود این افراد راه توسعه ایلام هموار شود. مدیران تلاش کنند کیفیت خدمات در ایلام را بالا برده و همزمان کمیت را مورد توجه قرار داده تا موجب رضایت خداوند و بیمه شدگان شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام نیز گفت: دولت سیزدهم با شعار مردمی بودن و پذیرش انتقاد منصفانه وارد این عرصه شده و در این راستا موفق عمل کرده است. تحول و اعتماد شعار سازمان تامین اجتماعی است، تلاش می شود تامین اجتماعی به جامعه بیشتر از گذشته معرفی شود.

نورالدین الیاسی بیان داشت: سازمان تامین اجتماعی در ایام کرونا تمامی امکانات را در اختیار مردم قرار داد. دولت سیزدهم با شناسایی ظرفیت های کشور اعتبارات موجود را تامین و به مقابله با این ویروس منحوس پرداخت.

علی اشرف تابانی، مدیرکل تامین اجتماعی ایلام نیز در این مراسم گفت: از مدیر جدید درمان انتظار می رود تعامل با بیمه شدگان را حفظ و این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد. همچنین با بکارگیری افراد خدمتگزار امید را در دل بیمه شدگان بیشتر از گذشته زنده کنند.

مدیر سابق درمان تأمین اجتماعی ایلام نیز در این آیین گفت: عمده برنامه سازمان اجرای طرح نسخ الکترونیک است که این طرح یکی از مهمترین دستاوردهای مدیریت در استان است.در حال حاضر ۹۸ درصد پزشکان سیستم نسخ الکترونیکی را اجرا کرده اند.

دکتر علیرضا رمضانی افزود: از جمله برنامه های مهمی مدیریت درمان استان ایلام، احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان سرابله بوده که خوشبختانه زمین مورد نظر تامین و به زودی عملیات احداث آن اغاز می شود. همچنین دی کلینیک میلاد شهر ایلام بازسازی و احداث درمانگاه شماره ۲ در مرحله طراحی نقشه است. درمانگاه مهران نیز با پیشرفت مناسبی در حال احداث است.


-----
----------------