×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ردمی نوت ۱۱E پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت ۲۰۷ دلار معرفی شد

مشخصات ردمی نوت ۱۱E پرو

گوشی ردمی نوت ۱۱E پرو از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد با وضوح فول اچ‌دی تامین شده توسط سامسونگ بهره می‌برد. وضوح نمایشگر دستگاه ۲۴۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است و از طیف رنگی DCI-P3 و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی جدید ردمی از داخل به چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام مجهز شده که با استفاده از لیتوگرافی ۶ نانومتری ساخته شده است. چیپ دستگاه با حداکثر ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 همراه می‌شود.

در بخش دوربین، این گوشی از ماژول سه‌گانه‌ای بهره می‌برد که از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در حفره بالای نمایشگر دستگاه نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس ویدیویی وجود دارد.

در نهایت، این گوشی سیستم عامل اندروید با رابط کاربری سفارشی MIUI 13 اختصاصی شرکت را اجرا می‌کند و انرژی مورد نیاز آن توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند.


مشخصات ردمی نو‌ت ۱۱E پرو
نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد ۱۲۰ هرتز
چیپست اسنپدراگون ۶۹۵
رم ۶/۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت
دوربین سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی
قیمت ۲۷۰ دلار

با توجه به طراحی و مشخصات این دستگاه، می‌توان گفت ردمی نوت ۱۱E پرو نسخه تغییر نام یافته ردمی‌ نوت‌ ۱۱ پرو ۵G است که برخلاف آن دستگاه به جای سرتاسر جهان وارد بازار چین شده است.

قیمت و زمان عرضه ردمی نوت ۱۱E پرو

ردمی نوت 11E پرو

این گوشی در سه رنگ مختلف سفید، مشکی و آبی وارد بازار خواهد شد و هم اکنون پیش خرید آن در چین با قیمت پایه ۲۷۰ دلار برای مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن انجام می‌شود. فروش اصلی دستگاه نیز از ۴ مارس (۱۳ اسفند) آغاز خواهد شد.


-----
----------------