×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رونمایی از تبلت جدید honor با تراشه Dimensity ۱۳۰۰T

باشبه گزارش تجارت گردان به نقل از gsmarena؛ روز گذشته اطلاعات جدیدی درباره تراشه تبلت Honor V۷ Pro منتشر شد که این سیستم از تراشه MediaTek Dimensity ۱۳۰۰T قرار است استفاده کند.

یک عکس در فضای مجازی منتشر شده که یک سند مخفی محرمانه مطبوعاتی مدیاتک را نشان می‌دهد و در حال حاضر کارشناسان هنوز اطلاعات کافی درباره Dimensity ۱۳۰۰T را به دست نیاورده‌اند، اما باتوجه به اطلاعات فاش شده در تبلت جدید honor از Dimensity ۱۳۰۰T استفاده خواهد شد.

آخرین جزئیات از تراشه Dimensity ۱۳۰۰T

طبق اعلام کارشناسان، تراشه Dimensity ۱۳۰۰T یک پردازنده ۶ نانومتری TSMC است و هسته‌های پردازنده ARM Cortex-A۷۸ را در خود جای خواهد داد و اگرچه، در حال حاضر اطلاعات دقیق و بیشتری درباره تعداد هسته، پیکربندی یا سرعت این پردازنده وجود ندارد، اما ۹ هسته پردازنده گرافیکی با آن هسته همراه خواهد شد.

همچنین این تراشه دارای یک سیستم ۶ هسته‌ای APU ۳.۰ است و قرار است Dimensity ۱۳۰۰T را با مدل ۱۲۰۰ به عنوان پایه مقایسه کنند، اما اسنپدراگون ۸۶۵ و اسنپدراگون ۸۷۰ نیز برای مقایسه اعلام شده‌اند و به زودی مقایسه بین این تراشه‌ها صورت می‌گیرد.

تراشه  Dimensity ۱۳۰۰T نه تنها در تبلت بعدی Honor رونمایی خواهد شد، بلکه Honor شش ماه انحصار تراشه را برای خود خواهد داشت.


-----
----------------