×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سرپرست آلومینیوم: با همه بازیکنانمان تمدید می‌کنیم

به گزارش ایسنا، حمیدرضا امیدوار در حاشیه اردوی آلومینیوم در تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از تعطیلی لیگ کادرفنی برنامه ریزی کرد و چند دیدار دوستانه را تدارک دیدیم. یک بازی در اراک و یک بازی در تهران را پشت سر گذاشتیم و امروز روز آخر تمرین و اردوی‌مان است و فردا به اصفهان می‌رویم تا یک دیدار هم مقابل سپاهان برگزار کنیم و بعد از آن به اراک برمی‌گردیم.

او درباره مشکلات ورزشگاه اراک گفت: ما تلاش‌های خودمان را کردیم و مسئولان در تلاش هستند تا مشکلات به زودی حل شوند تا ان‌شاءالله اراک میزبان خوبی در بازی‌های آینده باشد.

سرپرست تیم آلومینیوم درباره وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه گفت: مدیرعامل ما در روزهای گذشته جلسه داشتند و مذاکره کردند و طبق نظر سرمربی تیم با همه نفرات تمدید می کنیم و در پست‌هایی که بازیکن نیاز داریم، بازیکن جذب می کنیم. با همه بازیکنان تمدید می‌کنیم و در روزهای آتی کمیته تشکیل می‌شود که مذاکره با بازیکنان ادامه پیدا کند.

او درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: سازمان لیگ ظاهرا می‌خواهد جمعیتی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر را وارد ورزشگاه کنند. بعد از ۱۸ سال تلاش ما به لیگ برتر آمدیم و متاسفانه مردم اراک امسال نتوانستند در ورزشگاه‌ حاضر شوند. به هر حال همه کشورها درگیر این مساله هستند. البته حضور این هواداران هم منوط به باشگاه‌ها است.

انتهای پیام

برچسب ها : , ,

-----
----------------