×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
لوله گستر اسفراین رکورد تولید خود را شکست

به گزارش رویداد جدید به نقل از ایدرونیوز، معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو در بازدید از مجتمع لوله گستر اسفراین با قدردانی از عملکرد کارکنان و مدیریت شرکت لوله گستر گفت: کارکنان این مجموعه در شرایطی که با تحریم و محدودیت ها دست و پنجه نرم می کنیم، توانستند با تولید چهار هزار و ۶۰۰ تن در ماه گذشته، رکورد مناسبی را رقم بزنند.

محسن صالحی نیا روند توسعه ای و رو به جلو لوله گستر اسفراین به ویژه در ۱۸ماه اخیر را قابل تامل دانست و این موفقیت را محصول برنامه ریزی و پشتیبانی مستمر ایدرو و مدیریت اجرایی دقیق شرکت در کنار تلاش و همبستگی مثال زدنی کارگران سختکوش دانست و افزود: سیاست های محوری دولت به ویژه وزارت صمت این است که با توسعه تولیدات، کیفی سازی و اقتصادی کردن تولید، به تدریج امکان عرضه و رقابت در عرصه بین المللی را داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با اشاره تلاش های صورت گرفته جهت توسعه ، بهسازی و نو سازی خطوط تولید مجتمع لوله گستر اسفراین گفت : با این اقدامات می توانیم شرایط بهتری را برای تولید و صادرات فراهم کنیم.

صالحی نیا با اشاره به شعار سال گفت: به منظور مانع زدایی ها در نظر داریم زنجیره تامین را به گونه ای هماهنگ کنیم که با تولیدات خودمان بتوانیم نیازهای بخش صنعت و نیازهای کالاهای نهایی را پوشش دهیم.

وی اضافه کرد: شرکت نفت به صورت مستمر به این لوله ها نیاز دارد و براساس قرارداد تولید و عرضه بدون هیچ گونه مشکلی انجام می شود.

شرکت لوله گستر اسفراین تنها تولید کننده لوله های فولادی بدون درز جریانی و جداری مورد نیاز صنعت نفت در منطقه و از معتبرترین شرکتهای تامین کالای نفت ایران است که یکی از مجموعه های تابعه ایدرو است.

در این بازدیدهمچنین علی نبوی دستیار ویژه وزیر ، محمد نوری امیری معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو ، الیاسی مدیر حراست و مدیران ایدرو و مدیران مرتبط استانی حضور داشتند.


-----
----------------