×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیر کل خدمات و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی منصوب شد

به گزارش رویداد جدید به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن حکم انتصاب صادر شده توسط دکتر سید میرهاشم موسوی بدین شرح است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیر کل خدمات و پشتیبانی این سازمان منصوب می شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ از جمله عدالت محوری، مردم داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری، در تحقق مأموریت ها به شرح ذیل همت گمارید:

– برنامه ریزی و تلاش مستمر به منظور اجرای صحیح دستورالعمل ها و آیین نامه های سازمان در امور تدارکات، خرید کالا و خدمات مزایده و مناقصه، خدمات عمومی و خدمات فنی و انبارداری.

– انجام به هنگام نیازها و درخواست واحدهای ذیربط در چارچوب آیین نامه های مالی و معاملاتی.

– استفاده حداکثری از روش های نوین در مدیریت بر امور ساختمانها، ابنیه در ستاد مرکز و استانها به منظور نگهداری و استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات ساختمان های موجود.

– ساماندهی روش های انجام امور خدماتی و تشریفات و فراهم سازی امکانات لازم جهت برگزاری مراسم، گردهمایی ها و مناسبتها.

– تلاش مستمر جهت ارائه خدمات مطلوب به کارکنان از طریق مدیریت مطلوب بر مهمانسراها و مامورسراها در ستاد مرکز و استانها.

– برنامه ریزی و نظارت بر فرایندهای تعمیر و نگهداری تجهیزات و ملزومات، پایش مستمر شرایط استفاده از آنها بر اساس شاخصها و تهیه گزارش های ادواری آماری و تحلیلی جهت بهبود وضعیت و پیش بینی نیازهای آتی.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.


-----
----------------