×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
١٧ تن مواد شیمیایی اشتعال زا از گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) خارج شد

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در همین راستا جلسه ای با حضور  علی صالحی دادستان تهران، سید عبدالمجید اجتهادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی، علیرضا زمانی رئیس هیات عالی نظارت، سعید غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش  اموال منقول، علیرضا کاشف زاده سرپرست انبارهای عمومی گمرک امام خمینی(ره) و رضا بهرامی مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران برگزار شد.

محموله مذکور مربوط به ۶۴٠ پرونده سنواتی و جاری بوده که  مقرر شد سازمان اموال تملیکی بعد از تخلیه این کالاها در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام نماید.

شایان ذکر است  دادستان تهران  در جهت فرامین رئیس دستگاه قضا برای حفظ بیت المال دستور واگذاری دو باب انبار مکانیزه در محل گمرک امام خمینی (ره) را به سازمان اموال تملیکی صادر نمود و در این باره اظهار کرد: برای تسریع در تعیین تکلیف کالاهای متروکه موجود در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) دو باب انبار این گمرک طی قراردادی در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گیرد تا بتوانند پس از ساماندهی کالاهای متروکه در همان محل گمرک نسبت به تعیین تکلیف سریع آن اقدام نمایند.

صالحی در پایان مهلت سه ماهه جهت اعلام و تحویل کالاهای متروکه گمرک امام خمینی (ره) را به اموال تملیکی استان تهران  دادند.


-----
----------------