×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پروژۀ «شهر هوشمند ارومیه» با ایرانسل افتتاح شد

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم رونمایی از پروژۀ ایجاد زیرساخت هوشمندسازی کلان‌شهر ارومیه، صبح امروز چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۴۰۰، در مجموعۀ فرهنگسرای قرآن و عترت این شهر برگزار شد.

در این مراسم، دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، مهندس محمدمهدی شهریاری استاندار و مهندس آیدین رحمانی رضائیه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی، مهندس مجید آقازاده شهردار ارومیه، مهندس حسین بخشایشی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، مهندس قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات آذربایجان غربی، مهندس شاهین برازش مدیرکل ارتباطات زیرساخت آذربایجان غربی و مهندس یاسر اسدپور مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری ارومیه حضور داشتند.

با بهره‌برداری از این پروژه، شبکۀ فیبرنوری، زیرساخت ایجاد ارتباط سریع و پایدار و ارائۀ خدمات شهر هوشمند را در کلان‌شهر ارومیه فراهم می‌کند. در این پروژه که در چهار فاز اجرا شده است، ایرانسل و شهرداری ارومیه، ۷۱ کیلومتر فیبرنوری در این شهر احداث کرده‌اند که ۱۲ کیلومتر آن اختصاصی ایرانسل، ۱۳.۵ کیلومتر اختصاصی شهرداری و ۴۵.۵ کیلومتر نیز، مشترک بین ایرانسل و شهرداری است.

برچسب ها : , ,

-----
----------------