×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پوکو X3 پرو و پوکو F3 به‌زودی MIUI 13 را دریافت می‌کنند

شیائومی در زمینه‌ی انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۲ برای گوشی‌های هوشمندش کمی از رقبا عقب افتاده است و شرکت‌هایی مثل سامسونگ و اوپو از مدتی پیش انتشار این سیستم‌عامل را برای گوشی‌های میان‌رده‌ی خود شروع کرده‌اند. Gizmochina می‌نویسد اخیراً نشانه‌هایی از انتشار قریب‌الوقوع MIUI 13 بر پایه‌ی اندروید ۱۲ برای شماری از گوشی‌های شیائومی از سرورهای این شرکت پیدا شده است. اطلاعات استخراج‌شده نشان می‌دهد بیلد MIUI 13 برای گوشی‌های پوکو X3 پرو و پوکو F3 آماده شده.

طبق بررسی‌های انجام‌شده، سرورهای شیائومی اکنون میزبان بیلد V13.0.1.0.SJUMIXM رابط کاربری می یو آی ۱۳ برای مدل گلوبال پوکو X3 پرو است. همچنین به‌نظر می‌رسد شیائومی بیلد مدل گلوبال و اروپایی پوکو F3 را آماده کرده. روز گذشته در خبری تأییدنشده اعلام شده بود شیائومی ۱۱ لایت ۵G NE و می ۱۱ ایکس نیز به‌زودی MIUI 13 را دریافت می‌کنند.

درحالی‌که اندروید ۱۲ سیستم‌عاملی هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد، احتمالاً MIUI 13 شما را ناامید خواهد کرد. این رابط کاربری از مدتی پیش در چین دردسترس قرار گرفته و قابلیت‌های اضافه‌ی خاصی ندارد، به جز چند مورد که ظاهراً منحصر به بازار چین هستند.

برچسب ها : ,

-----
----------------