×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گلکسی A52s سامسونگ با چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G رونمایی شد

به گزارش تجارت گردان ، این گوشی به چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام مجهز شده است. این تراشه ۶ نانومتری در کارخانه TSMC تولید شده و دارای ۴ هسته Kryo 670 (بر پایه Cortex-A78)، پردازنده گرافیکی بالارده Adreno 642L و مودم X53 5G با سرعت دانلود ۳٫۳ گیگابیت برثانیه است. در مقایسه با A52 که از چیپست ۷۵۰G با هسته‌های A77 و پردازنده گرافیکی Adreno 619 بهره می‌برد، این یک پیشرفت نسبتاً خوب است.

این تراشه در نسخه پایه با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه شده است. البته نسخه‌های ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایت این گوشی نیز در دسترس خواهد بود. در صورت نیاز به حافظه بیشتر A52s از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی خواهد کرد.

دومین پیشرفت این گوشی در مقایسه با نسل قبل شارژر آن است که حالا به ۲۵ وات ارتقا پیدا کرده است. هرچند که A52 نیز از شارژر ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند، اما با نسخه ۱۵ وات درون جعبه عرضه می‌شود.

ظرفیت باتری A52s همچنان ۴۵۰۰ میلی آمپرساعت است و سامسونگ ادعا کرده که این باتری برای استفاده ۲ دو روز کافی خواهد بود. A52s همچنین دارای گواهینامه IP67 برای مقاومت در برابر آب و غبار است.

گلکسی ای ۵۲ اس سامسونگ از یک نمایشگر ۶٫۵ اینچ Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰p+ بهره می‌برد. سنسور اثر انگشت در زیر این نمایشگر قرار گرفته و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن نیز در حفره‌ای در قسمت وسط بالای نمایشگر. دوربین‌های اصلی در مقایسه با A52 تغییری نکرده و سنسور ۶۴ مگاپیکسلی دوربین اصلی (با f/1.8 و مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر) با یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراه شده است. در این گوشی هم خبری از دوربین تله‌فوتو نیست.

قیمت گوشی Galaxy A52s 5G

این گوشی از ۳ سپتامبر (۱۹ شهریور) در بازار موجود خواهد بود. اما پیش فروش آن از سه‎شنبه آینده آغاز خواهد شد. قیمت پایه (۶/۱۲۸ گیگابایت) برای A52s در بازار اروپا ۴۱۰ یورو است. این گوشی در رنگ‌های مشکی (Awesome Black)، سفید (Awesome White)، بنفش (Awesome Violet) و نعنایی (Awesome Mint) در بازار موجود خواهد بود.

اینفوگرافی مشخصات گوشی گلکسی A52s سامسونگ


-----
----------------