×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
گلکسی S22 ممکن است با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عرضه شود

این افشاگر مدعی شده که گلکسی S22 از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که در این میان برای دوربین اصلی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در کنار آن دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری اپتیکال انجام وظیفه خواهند کرد.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، به نظر می‌رسد سامسونگ برای این گوشی به دنبال افزایش رزولوشن سنسور به منظور ایجاد سروصدا نیست و در عوض می‌خواهد کیفیت عکس‌ها را به طور معناداری بهبود ببخشد. البته این افشاگر اعلام کرده که هنوز این موضوع قطعی نشده است.

گفتنی است گوشی‌های S20، S20 پلاس، S21 و S21 پلاس با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی راهی بازار شدند. اگرچه دوربین این گوشی‌ها عکس‌های باکیفیتی را ثبت می‌کند، اما هیچ ویژگی شگفت‌انگیزی در دوربین این گوشی‌ها دیده نمی‌شود. اما حالا به نظر می‌رسد گلکسی S22 و S22 پلاس از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بزرگ‌تری بهره می‌برند که منجر به روشن‌تر و شفاف‌تر شدن عکس‌ها می‌شود.

همچنین کنار گذاشتن سنسور ۶۴ مگاپیکسلی و استفاده از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی به همراه یک لنز تله‌فوتو مناسب، منجر به بهبود کیفیت زوم خواهد شد. در رابطه با ویژگی‌های دوربین سلفی این گوشی‌ها هنوز گزارش موثقی منتشر نشده اما مدتی قبل احتمال استفاده از دوربین زیر نمایشگر مطرح شد که ظاهرا به دلیل کیفیت پایین‌تر از انتظار، سامسونگ این مشخصه را کنار گذاشته است.

برچسب ها : , ,

-----
----------------