×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
برگزیدگان جشنواره فروش بیمه‌ های زندگی معرفی شدند

به گزارش رویداد جدید به نقل از  روابط عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های زندگی بیمه کوثر، با توجه به اینکه توسعه بازار بیمه‌های زندگی یکی از اولویت‌های مهم شرکت است، به منظور ترغیب شبکه فروش برای برنامه‌ریزی و حضور جدی‌تر در این رشته، جشنواره فروش بیمه‌های زندگی از سوم بهمن سال ۱۴۰۰، همزمان با میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن آغاز شد که تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، مصادف با عید سعید فطر ادامه یافت.
مرتضی کامرانی با تقدیر از استقبال خوب شبکه فروش از این جشنواره، خاطرنشان کرد: نمایندگان حقیقی و حقوقی شرکت و کارگزاران از این فرصت به خوبی بهره بردند و توانستند انواع بیمه‌نامه‌های زندگی کوثر را با شرایط و پوشش‌های ویژه به مشتریان و مخاطبانشان معرفی و نیاز بیمه‌ای آنان را در این زمینه پوشش دهند.
وی درخصوص برگزیدگان این جشنواره گفت: پس از ارزیابی عملکرد نمایندگان در مدت برگزاری جشنواره طبق معیارهایی که از قبل اعلام شده بود، در پایان «طاهره معینی» از گیلان به عنوان فروشنده برتر برگزیده شد. همچنین «مهدی صالحی» از مازندران، «مصطفی صوغانی‌پور» از یزد و «عاطفه کاوند» از لرستان رتبه‌های دوم تا چهارم را از آن خود کردند.


-----
----------------