×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تامین اعتبار ۸ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج

 به گزارش رویداد جدید به نقل از بانک مسکن-هیبنا، سید محسن فاضلیان در خصوص عملکرد این بانک در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج اظهار داشت: خوشبختانه پس از ابلاغ تکالیف جدید در این حوزه، استقبال از این تسهیلات بالا بوده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا تاریخ سوم خرداد ماه، ۲۸ هزار و ۲۱۳ نفر برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده‌اند و با توجه به اینکه ۱۰ هزار و ۸۲۰ نفر نیز در گذشته در صف انتظار قرار داشتند، اکنون حدود ۳۹ هزار نفر در صف انتظار دریافت وام ازدواج قرار دارند.

سرپرست معاونت در امور اعتباری و بین‌الملل بانک مسکن افزود: تعداد تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تامین اعتبار شده از ابتدای سال ۱۴۰۱ حدود ۸ هزار فقره بوده است و اکنون تعداد ۳۰ هزار نفر در صف تعیین شعبه قرار دارند.

وی تصریح کرد: بانک مسکن در کنار ارایه انواع تسهیلات در حوزه ساخت و خرید مسکن همواره سعی دارد با ارایه تسهیلات قرض‌الحسنه در حوزه‌های مختلف از جمله رفع احتیاجات ضروری و…. از اقشار آسیب‌پذیر جامعه نیز حمایت کند.

عضو هیات مدیره بانک مسکن ادامه داد: بر اساس همین رویکرد بانک مسکن تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج که بر اساس تکالیف بند الف تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور بر عهده این بانک قرار داده شده را در اسرع وقت و در چارچوب ضوابط و مقررات پرداخت می‌کند.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه مبالغ تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از محل حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه و جاری تأمین اعتبار می‌شود به طور حتم افزایش میزان سپرده‌گذاری مردم در این گونه حساب‌ها قدرت اعطای این‌گونه تسهیلات مذکور را در بانک بالا خواهد برد.


-----
----------------