×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تاکید مدیران عامل شرکت‌های فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان بر تحقق حداکثری شعار سال

ضرورت همگرایی هرچه بیشتر میان فولاد مبارکه و ذوب‌آهن
محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت : نوع تعاملات و همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف با شرکت ذوب‌آهن اصفهان باید به‌گونه‌ای رقم بخورد که بتوانیم حداکثر استفاده را از ظرفیت‌های یکدیگر داشته باشیم.
در راستای تسریع و عملیاتی‌تر شدن اقدامات مشترک میان فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان به تشکیل کارگروه‌های مشترک نیازمندیم، برای دست‌یابی به نتایج مطلوب تر و همچنین سرعت بخشیدن به بهره‌برداری از پروژه‌های مشترک دو شرکت، باید کارگروه‌هایی متشکل از کارشناسان و متخصصان هر ۲ مجموعه تشکیل و موضوعات پیگیری شود.
همدلی و همراهی فولاد مبارکه با شرکت ذوب‌آهن اصفهان در مسائل مختلف همواره وجود داشته و در ادامه نیز تقویت می‌شود که این مهم نیازمند تداوم جلسات برای پیشبرد مسائل فی‌مابین است.

وجود ظرفیت‌های متعدد همکاری با فولاد مبارکه
ایرج رخصتی مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان گفت: اقتصاد و تولید، تاثیر قابل توجهی در توسعه صنعت و اقتصاد ملّی دارند که در این راستا اقتصاد باید سودآور و بهره‌ور باشد.
شرایط صنعت فولاد کشور متاثر از شرایط ویژه داخلی و خارجی است، برطرف شدن برخی محدودیت‌ها و کمبودها می‌تواند در راستای اهداف صنعت فولاد کشور تعیین‌کننده باشد.
نام فولاد مبارکه به‌عنوان تولیدکننده بزرگ محصولات خاص فولادی در خاورمیانه مطرح است، ذوب‌آهن اصفهان نیز از سال‌ها پیش درصدد تولید فولادهای خاص بوده که در سال جاری این امر محقق شده و تولید فولادهای ساختمانی با استحکام بالا در دستور کار این شرکت قرار گرفته است
امیدوارم جلسات مشترک با این شرکت به صورت منظم ادامه پیدا کند و نتایج توافق‌شده حاصل از آن‌ها منجر به پیشرفت و اعتلای اقتصاد کشور شود.


-----
----------------