×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
رکوردزنی صادرات شیر خشک نوزاد پگاه‌، پس از تامین داخلی

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سجاد رستمی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در بازدید از پگاه شهرکرد ضمن اعلام این خبر گفت: شیرخشک نوزاد پگاه در مدت یک ماه از ابتدای امسال  رکورد صادرات محصولات خود را ارتقا داد.

او با اشاره به کسب عنوان واحد نمونه صادراتی درسال‌های متوالی افزود: این واحد صنعتی با صادرات بیش از ۵۱۰ تن انواع شیرخشک نوزاد و صنعتی رکوردی جدید را ثبت کرده است.

رستمی تصریح کرد:  انواع شیرخشک صنعتی و نوزاد از این واحد صنعتی صادر شده که این میزان صادرات با ارزآوری معادل یک و نیم میلیون دلار در یک ماه نوید روزهای پر رونق صادراتی در سال ۱۴۰۱ برای این مجموعه است.

وی خاطر نشان کرد: پگاه شهرکرد تنها تولیدکننده پودر اسکیم پایه نوزاد ایران است که کشور را از واردات شیرخشک نوزاد و این دغدغه‌ مهم، آسوده کرد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان افزود: پگاه شهرکرد توانایی تولید ۵ هزار تن پودر بدون چربی شیرخشک نوزاد را دارد در حالی که میزان نیاز کل کشور به این محصول ۳ هزار تن در سال است.

حمید خدائی مدیرعامل شیرخشک نوزاد پگاه نیز افزود: سال گذشته بیش از ۳ هزار تن شیرخشک اسکیم پایه نوزاد در این شرکت تولید و علاوه بر مصرف در مجموعه به دیگر کارخانه‌های کشور هم ارسال شده است.


-----
----------------