×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
سال ۱۴۰۱ سال جهش در فعالیت‌ها و ارائه خدمات مطلوب به آحاد مردم در سراسر کشور

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی دکتر علی جباری در مراسمی که به مناسبت جشن عید غدیر در سالن اجتماعات بیمه رازی برگزار شد، با تبریک صمیمانه عید سعید غدیر و تبیین فضایل مولا امام علی(ع) گفت: حضرت امیر المومنین به عنوان یک الگو و اسوه برای افراد شناخته می‌شود.
مدیرعامل بیمه رازی در ادامه خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ سال بسیار خوبی برای مجموعه رازی بوده است و از روزهای ابتدایی سال در راستای تحقق اهداف شرکت با جدیت گام‌های استواری برداشته شده است.
او تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تا به امروز ۹۰ درصد بودجه ابلاغی محقق شده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بسیار خوبی به ثبت رسیده است و این در حالی است که بیمه رازی به حوزه‌های تخصصی و فنی صنعت بیمه ورود کرده است.
مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به اینکه برنامه ریزی بیمه رازی در راستای همکاری و مشارکت با صنعت بیمه در جهت طراحی و ارائه مناسبترین پوشش‌های بیمه به سرمایه‌های ملی و پروژه‌های کلان است، یادآور شد: برنامه ریزی کلان بیمه رازی صیانت از سرمایه‌های ملی و پروژه‌های کلان کشور به وسیله ارائه پوشش‌های بیمه‌ای نوین با همکاری سایر شرکت‌های بیمه‌گر است.
جباری تاکید کرد: بیمه رازی دستاوردهای بسیار خوبی در رشته‌های مختلف بیمه‌ای همچون حمل و نقل، انرژی و … به دست آورده و در مسیر تحقق اهداف خود با جدیت پیش خواهد رفت.


-----
----------------