×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اجتهادی:همکاری سازنده هیات عالی نظارت دستیابی به اهداف را سهل‌تر می‌کند

در این نشست سیدالمجید اجتهادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ضمن تبریک مجدد به جناب آقای مجتبی فراهانی به عنوان رئیس هیات عالی نظارت و برگزاری نخستین جلسه هیات مدیره با ایشان، بر تعامل سازنده و ارتقای روابط و همکاری ها تاکید کرد.

مدیرعامل ادامه به تشریح و تبیین اقدامات سازمان برای اجرای مطالبات رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی پرداخت و بیان داشت: سازمان به دنبال تسهیل فرایندها، شفافیت و امانت داری از بیت المال و حقوق عامه است و با تلاش و همکاری سازنده هیات عالی نظارت به عنوان بازوی نظارتی سازمان، دست یابی به آن سهل تر خواهد شد.

همچنین در این نشست مجتبی فراهانی رئیس هیات عالی نظارت بر تعامل بیش از پیش با هیات مدیره و مدیران استانی تاکید کرد و اظهارداشت: با برنامه ریزی و تدبیر می توان در حوزه نظارت موضوعات و مسائل مبتلابه سازمان را پیش بینی و از مشکلات احتمالی در آینده پیشگیری کرد.

در دوره جدید اجرای مطالبات سران قوا و نیز وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی در زمینه شفافیت، فساد ستیزی، تعامل مناسب با مردم و ارباب رجوع در دستور کار قرار دارد و می توان با هماهنگی و هم افزایی، کارآمدی و اثربخشی را در حوزه های مختلف به منصه ظهور گذاشت.

وی ادامه داد: هیات عالی نظارت با آغوشی باز از خواسته ها و مطالبات شهروندان و ارباب رجوع استقبال می کند و پذیرای آنها خواهد بود و برای برقراری ارتباط در آینده نزدیک سازوکاری را طراحی می کند.


-----
----------------