×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
احتمال عرضه شیائومی ۱۲S پرو با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰

بنا به گزارش Xiaomiui، گوشی شیائومی ۱۲S پرو با تراشه دیمنستی ۹۰۰۰ در دست ساخت است و اطلاعات آن در Mi code نیز ثبت شده است. آنها شماره مدل ۲۲۰۷۱۲۲MC را در پایگاه داده IMEI مشاهده کرده‌اند و از طریق آن متوجه شدند که اسم رمز این دستگاه dauimer است که البته در نهایت مشخص شد این دستگاه همان شیائومی ۱۲S پرو با تراشه دیمنستی ۹۰۰۰ است.

احتمال عرضه شیائومی 12 S پرو  با دو پردازنده متفاوت

گزارش مذکور تایید می‌کند که پرچمدار جدید شیائومی در دو نسخه عرضه خواهد شد که ظاهرا تنها تفاوت میان آنها مدل تراشه است. البته هنوز تاریخ عرضه این گوشی مشخص نیست اما ظاهر شدن اطلاعات آن در Mi code می‌تواند نشان‌دهنده آن باشد که موعد عرضه‌اش نزدیک است.

مشخصات احتمالی شیائومی ۱۲S پرو

بنابر شایعات و اخبار، انتظار می‌رود محصول نهایی شیائومی دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ و تراکم پیکسل ۴۰۲ باشد.

دوربین‌های اصلی احتمالا شامل لنز عریض ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهند بود و در جلوی آن یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

همچنین این احتمال وجود دارد که مدل مذکور از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی به همراه Power Delivery 3.0 و +Quick Charge 4 استفاده کند و همراه با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 روانه بازار شود.

همینطور گفته شده که این گوشی به حسگرهایی نظیر تشخیص اثر انگشت در زیر نمایشگر، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما و فاصله‌سنج مجهز خواهد بود.

برچسب ها : , ,

-----
----------------