×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
استقبال چشمگیر نیک اندیشان از کمپین “همراه نیک ” بانک تجارت

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، کمپین «همراه نیک» این بانک از نیمه شعبان تا نیمه رمضان با هدف جمع‌سپاری کمک‌های انسان‌دوستانه هموطنان از طریق همراه بانک تجارت آغاز شده و مطابق آمار در ۱۰ روز ابتدایی این پویش مبلغ هشت میلیارد ریال کمک جمع‌آوری و به حساب موسسات خیریه معتبر کشور از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، موسسه محک، ستاد دیه و … واریز شده که با توجه به استقبال مطلوب هموطنان از برگزاری این پویش پیش بینی می شود که مبالغ جمع سپاری شده توسط هموطنان نیک اندیش در روزهای آتی به مراتب رشد بیشتری را تجربه کند.

رویداد نیک اندیشانه «همراه نیک» از نیمه شعبان (۲۷ اسفند ۱۴۰۰) تا نیمه رمضان (۲۸ فروردین ۱۴۰۱) با هدف جمع‌سپاری کمک‌های انسان‌دوستانه‌ی هموطنان از طریق همراه بانک تجارت برگزار و به رسم قدردانی از نیت خیر همراهان با این رویداد ۵۰ جایزه پنج میلیون ریالی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در این رویداد همزمان با عید سعید فطر اهدا می‌شود.

مشتریان و استفاده کنندگان از اپلیکیشن همراه بانک تجارت برای شرکت در این امر خیر فقط کافیست در همراه بانک تجارت از طریق بخش «نیکوکاری» موسسه مورد نظر را انتخاب و مبلغ کمک خود را درج و پرداخت کنند.

مبالغ جمع‌آوری شده در این کمپین با نگرش کمک به محرومیت‌زدایی در جامعه مستقیما به حساب موسسات خیریه معتبر کشور واریز می‌شود تا به این ترتیب به مناسبت نیمه شعبان، عید نوروز و هلول ماه مبارک رمضان اقدامی نوع دوستانه به نفع مردم میهن اسلامی ایران صورت پذیرد.

اطعام نیازمندان، کمک به بیماران نیازمند، آزادی زندانیان معسر، یاری سالمندان و کودکان نیازمند و حفاظت از محیط زیست و طبیعت از جوامع و نقاط هدف این طرح به شمار می‌روند.

این کمپین با شعار «نیکوتر از این نیست که همراه شماییم» در قالب ایفای مسئولیت اجتماعی بانک تجارت و در راستای فراهم آوردن بستری امن و مطمئن برای رساندن کمک‌های خیرخواهانه و نیکوکاری عموم مردم ایران و مشتریان به دست نیازمندان اجرا می‌شود.

حساب رسمی بانک تجارت در اینستاگرام و آپارات و سایت رسمی بانک تجارت اطلاعات تکمیلی در این باره از جمله اسامی برندگان مسابقه را منتشر می‌کنند.


-----
----------------