×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
اعطای تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری در بانک ملت

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک ملت، گروه هدف تسهیلات فرزندآوری، پدر کودکانی که از اول فروردین ماه ۱۴۰۰ به بعد و در داخل ایران متولد شده اند  است که از طریق  ‏‏ ve-bank.pbn.net  به بانک معرفی می شوند.
بر اساس این گزارش، سقف تسهیلات فرزند آوری برای فرزند اول ۲۰۰ میلیون ریال و با بازپرداخت ۳۶ ماه، برای فرزند دوم ۴۰۰ میلیون ریال و با بازپرداخت ۴۸ ماه، برای فرزند سوم ۶۰۰ میلیون ریال و با بازپرداخت ۶۰ ماه، برای فرزند چهارم ۸۰۰ میلیون ریال و با بازپرداخت ۷۲ ماه و برای فرزند پنجم به بعد یک میلیارد ریال و با بازپرداخت ۸۴ ماه در نظر گرفته شده است.
تسهیلات فرزندآوری بدون الزام به سپرده گذاری و با شش ماه دوره تنفس برای شروع اقساط پرداخت می شود و مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان ، با اخذ یک ضامن معتبر در قبال تمامی وثایق و تضامین مجاز (اعم از سفته یا قرارداد لازم الاجرا) و در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک، به تشخیص مراجع تصویب اعتبار پرداخت می شود.
بر این اساس،  متقاضیان واجد شرایط برای متولدین اول فروردین ماه ۱۴۰۰ به بعد و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند ، می توانند نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مربوطه اقدام کنند .


-----
----------------