×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افزایش ظرفیت‌ تولید زیرمجموعه‌های ایکیدو/ کاهش هزینه تولید با همکاری دانش‌بنیان‌ها

به گزارش رویداد جدید به نقل از ایکوپرس- غلامرضا خلیل ارجمندی، در دیدار با مدیران عامل و اعضای هیات‌مدیره شرکت‌های تابعه ایکیدو با اشاره به برنامه‌های تحول‌گرایانه در این مجموعه گفت: شرکت‌های تابعه گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، باید نقش واقعی خود به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی برای ارتقای کیفیت تولیدات و خدمات، کسب سود و توسعه  بازار محصولات را به‌صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند. 
وی ادامه داد: شرکت‌های تولیدی مجموعه ایکیدو موظف هستند، ظرفیت تولید خود را به حداکثر میزان ممکن افزایش دهند. همچنین تکمیل تجهیزات فنی و جذب نیروهای مجرب در این اقدام مورد توجه و شناسایی بازارهای جدید برای فروش مازاد تولید نیز در اولویت قرار گیرد. 
مدیرعامل گروه گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، کاهش هزینه تولید و قیمت تمام‌شده قطعات با استفاده از فناوری‌های جدید و استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان را از دیگر اهداف مهم مجموعه‌های تولیدی زیرمجموعه ایکیدو عنوان کرد.
وی گفت: بومی‌سازی و تولید محصولات وارداتی با بهره‌گیری از توان متخصصان داخلی از دیگر برنامه‌های گروه سرمایه‌گذاری ایران خودرو است.
وی با اشاره به ارزش مادی و اعتباری شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، از تاسیس گروه مالی این گروه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: حمایت ایکیدو از شرکت‌های تابعه برای تامین مالی و رفع مشکلات حقوقی و اداری، هم‌افزایی و همکاری بیشتر شرکت‌ها و خروج از شرکت‌هایی که در آن‌ها فاقد سهام مدیریتی است، حائز اهمیت است.
خلیل ارجمندی، تاکید کرد: همکاری با بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید و رشد پرتفوی شرکت، برنامه دیگر ایکیدو خواهد بود. هم‌چنین اولویت سرمایه‌گذاری‌های شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو و بهبود سهام شرکت‌های تابعه حاضر در بازار سهام است.
 


-----
----------------