×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
امضای تفاهم‌نامه شرکت ملی پست با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

به گزارش رویداد جدید به نقل از دفتر ارتباطات شرکت ملی پست؛ صبح امروز نهم مهرماه ۱۴۰۱ در حاشیه همایش «توسعه گردشگری ایران با خلاقیت و نگاه دانش بنیان» با حضور وزرای ارتباطات و میراث فرهنگی و محمود لیائی، تفاهم نامه ای به جهت همکاری های مشترک میان پست و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منعقد شد. 
بنابراین گزارش این تفاهم نامه در راستای معرفی اماکن تاریخی و موزه های پست و بهره برداری این اماکن با هدف انجام فعالیت های گردشگری منعقد گردید.
همکاری در برگزاری فراخوان های مربوط به جذب سرمایه گذار، ترویج ظرفیت های وزارت گردشگری از جمله رویدادهای مندرج در تقویم رسمی کشور در قالب چاپ تمبرهای پستی و ارائه خدمات نیابتی به منظور انجام امور مرتبط با صدور مجوزها توسط دفاتر پست دولتی متتخب در سراسر کشور از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.
 همکاری در مرمت و بازسازی ابنیه های «پست» در سراسر کشور در صورت تأمین منابع و در چارچوب ضوابط و مقررات موجود، همکاری در برگزاری کارگاه های آموزشی عمومی و تخصصی در زمینه ارائه خدمات تجارت الکترونیک و سایر موارد مورد نیاز طرفین در صورت تامین منابع مالی و استفاده از بانک های اطلاعاتی طرفین برحسب نیاز و توافق در راستای موضوع این تفاهم نامه نیز از دیگر مواردی است که در این راستا باید از آن ها نام برد.
این تفاهم‌نامه‌ به امضای محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست و شالیبافان معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رسیده است.


-----
----------------