×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
انتقال تجارب بازنشستگان سبب ارتقاء سطح دانش سازمانی می شود

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در دیدار با بازنشستگان بانک اظهار داشت: سرمایه انسانی از مهمترین سرمایه هر سازمان به شمار می‌آید که بازنشستگان نیز بخش مهمی از سرمایه انسانی محسوب می‌گردند.
مهدیان گفت: بانک توسعه تعاون طی سالهای اخیر همواره در مسیر حرکتی رو به رشد بوده است و عملکرد بانک در بخش های مختلف با جهش های مثبت همراه بوده است که این پیشرفت ها مرهون تلاش جمعی همکاران از جمله بازنشستگان بانک می باشد.
وی افزود: تعداد بازنشستگان بانک توسعه تعاون تاکنون حدود ۱۱۲ نفر هستند که اتخاذ تدابیر و اقدامات متنوع برای تکریم و بهبود وضعیت آنان ضروری است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون توجه و احترام به بازنشستگان را از مهمترین اجزای فرهنگ سازمانی برشمرد و گفت: هر سازمان زمانی به بالندگی و پیشرفت دست می‌یابد که رعایت حرمت بازنشستگان در فرهنگ سازمان نهادینه شده باشد.
مهدیان خاطر نشان کرد: بازنشستگان پس از سه دهه خدمت واجد تجارب ارزشمندی می‌باشند که انتقال تجارب و جانشین پروری برای حفظ اندوخته های علمی و تجربی و سازمانی آنان حائز اهمیت است.
وی مدیریت دانش را موضوعی مهم برای سازمانهای پیشرو عنوان نمود و گفت: بازنشستگان از مهمترین منابع دانش و اطلاعات در سازمان محسوب می گردند و مستندسازی دستاوردهای تجربی آنان در تکمیل چرخه مدیریت دانش سازمان موثر است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: توجه به نیازهای معیشتی و رفاهی بازنشستگان از مهمترین مصادیق تکریم عزیزان می‌باشد که بانک نیز تلاش نموده اقداماتی در چارچوب‌های قانونی در بهبود وضعیت آنان صورت دهد.
وی افزود: هر چه وضعیت بازنشستگان بهبود یابد، کارکنان نیز با انگیزه بیشتری به فعالیت شغلی خود می‌پردازند.
در این جلسه بازنشستگان بانک نیز پیشنهادها و نقطه نظرات خود را مطرح نمودند و مدیر عامل بانک نیز ابراز امیدواری نمود که با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، رویه‌ها و دستور العمل‌های مناسبی برای تکریم بازنشستگان به حیطه اجرا درآید.


-----
----------------