×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بازدیدهای میدانی مدیرعامل بیمه کوثر در راستای توسعه بازار و افزایش رضایت بیمه‌ گذاران حوزه انرژی

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر سرپرستی بیمه کوثر بوشهر، در این سفر، ابوالفضل آقادادی و تعدادی از معاونان و مدیران بیمه کوثر با حضور در منطقه عسلویه و بازدیدهای میدانی از نزدیک و چهره به چهره دغدغه بیمه گذاران و بیمه شدگان جامعه هدف را پیگیری نمودند.

مدیرعامل بیمه کوثر و هیئت همراه در بازدیدهای میدانی سایت‌های پتروشیمی بوشهر و پتروشیمی مخازن سبز عسلویه، پتروشیمی مرجان، پتروشیمی دماوند، پتروشیمی آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی پردیس و سپس شعبه عسلویه شرکت درخصوص توسعه بازار و افزایش رضایتمندی بیمه گذاران جلساتی را با مدیران عامل شرکت‌های مذکور برگزار و در جریان وضعیت پرتفو و امور بیمه‌ای قرار گرفتند.

در حاشیه این جلسات، ابوالفضل آقادادی با تاکید بر حضور فعال بیمه کوثر در بازارهای صنعتی کشور گفت: با عنایت به حساسیت و اهمیت این صنعت برای اقتصاد کشور، بیمه کوثر طی این سال‌ها با جدیت در این بازار وارد شده است و یکی از اعضای کنسرسیوم بیمه‌گران نفتی کشور نیز به شمار می‌رود. خوشبختانه در حال حاضر چندین شرکت بزرگ فعال در این منطقه مهم جزو مشتریان و بیمه گذاران ما هستند و تعامل خوبی با آن‌ها داریم.

وی با تاکید براینکه جلب رضایت مشتری سیاست همیشگی و اولویت شرکت بیمه کوثر است، خاطرنشان کرد: با مدیریت ریسک مناسب در رشته‌های گوناگون و ارایه نرخ و شرایط بهینه می‌توان رضایت بیمه‌گذاران را فراهم نمود و همکارانم در بیمه کوثر همواره می‌کوشند با شناسایی نقاط قابل بهبود فرآیندها و در سفر مشتری، خدمات را به گونه‌ای ارائه نمایند تا به موازات رضایت نسبی بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان و زیان‌دیدگان، شرکت در ایفای تعهداتش عملکرد مطلوبی داشته باشد.

در پایان، مدیرعامل بیمه کوثر از حمایت‌ها و همراهی شرکت‌های همگروه در سازمان تامین اجتماعی ن.م بالاخص شرکت سرمایه گذاری شستان و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر تقدیر و تشکر نمودند.


-----
----------------