×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید نوروزی مدیرعامل بیمه دانا از شعب کرج

به گزارش رویداد جدید به نقل از  روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان «تولید، دانش‌بنیان و کارآفرینی» از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) اظهار داشت: برای تحقق این مهم لازم است صنعت بیمه با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان به سمت هوشمندسازی و تقویت زیرساخت‌های الکترونیک و نرم‌افزاری خود حرکت کنند.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی شعب سراسر کشور  بابت تسریع در بررسی و پرداخت خسارت‌های انباشت‌شده به بیمه‌گذاران و زیاندید‌گان در ماه پایانی سال گذشته بیان کرد: همکاران شعب لازم است همواره در زمینه کارشناسی، ارزیابی و پرداخت خسارت، دقت و سرعت را مدنظر داشته باشند و تلاش کنند تا حقوق بیمه‌گذاران و مشتریان و نیز سهامداران تضییع نشود.
ایشان در ادامه افزود: باید با تلاش و جدیت در انجام وظایف و برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از ظرفیت شبکه فروش، اهداف بودجه سال‌جاری را تحقق داده و رضایتمندی مشتریان را افزایش دهیم.
مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه انسانی و نیاز به اصلاح زیرساخت‌های شرکت گفت: یکی از الزامات چابک‌سازی سازمان تحول دیجیتال است. لذا با هدف ارتقاء بهره‌وری و حرکت در مسیر صحیح کسب‌وکار دیجیتالی و هوشمندسازی فرایندها برای کل زنجیره فعالیت‌ها  ضرورت دارد نظام برنامه‌ریزی و خدمت‌رسانی را با اتکاء به اسناد بالادستی نظام اجرایی کنیم.
همچنین وی تقویت سرمایه‌گذاری‌های شرکت از طریق ایجاد یک هلدینگ مالی و سرمایه‌گذاری را عامل موثری برای عبور از برخی مشکلات دانست و افزود: با تقویت منابع مالی اعتبار شرکت نزد بیمه‌گذاران وذینفعان بسیار بالاتر خواهد رفت.
دکتر رضا جعفری در بخش پایانی اظهارات خود، ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های کارکنان شرکت، رعایت اخلاق حرفه‌ای و دوری از حاشیه‌ها، پیگیری وصول مطالبات و امانتداری سازمانی را مورد تاکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد: در سایه تلاش مضاعف همه کارکنان و با تقویت روحیه  کارمحوری، بیمه دانا به جایگاه شایسته خود در صنعت بیمه دست پیدا کند.
طبق این گزارش، در ابتدای این جلسه رؤسای شعب هفت‌تیر و غدیر کرج، گزارشی از عملکرد سال‌ گذشته شعبه خود را در حضور مدیرعامل ارائه کردند.


-----
----------------