×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آزادسازی زندانیان نقش مؤثری دارد

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، جشن نسیم مهر به مناسبت روز ملی حمایت از خانواده‌های زندانیان در سالن شهید دستغیب اداره کل زندان‌های استان فارس با حضور جمعی از خیران استانی برگزار شد.
«محمود قربانی» مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز ضمن ارائه گزارش عملکرد سالانه به حاضران، از همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت وام قرض‌الحسنه به خانواده زندانیان تقدیر کرد.
در این جشن بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان فارس برای اطلاع‌رسانی خدمات و تشریح فعالیت‌های بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی با میز خدمت حضور یافت.
در این جلسه که با حضور «سید مصطفی بحرینی» دادستان شیراز و «اسحاق ابراهیمی» مدیر کل سازمان زندان استان و جمعی از خیرین استان برگزار شد، خیران یک میلیارد تومان به انجمن حمایت از خانواده زندانیان برای کمک به این خانواده‌ها اهدا کردند.
«حسین‌ پور نورعلی» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان فارس گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، با کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ۱۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.
وی اظهار داشت: همچنین به منظور حمایت از خانوار‌های زندانیان تعداد ۷۵۰ بسته غذایی به ارزش حدود ۶۰۰ میلیون تومان در قالب رزمایش نسیم مهر تهیه و توزیع شد.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس پیش از این نیز در حوزه مسئولیت اجتماعی اقدامات قابل توجهی انجام داده، به‌طوری که ۹۸۵ قلم کالا و تجهیزات پزشکی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال را خریداری و در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی استان قرار داده است. همچنین ۱۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین خانواده‌های کمتر برخوردار توزیع کرده است.


-----
----------------